Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sandr0 schreef:hoe bedoel je? op t grote veld bij de mentoestellen is misschien makkelijk om af te spreken. We houden t dan op 6 juli?
Vanmiddag kreeg ik te horen dat Bram een paar weken naar Heenvliet gaat om de dekhengst uit te hangen
En dat Daisy naar t land gaat en Bonnie waarschijnlijk ook...
Dus dan heb ik geen "eigen" pony maar ik begreep dat ik Winston van Ilona dan mag lenen? 
Rond half 8 dan oid?
, ik dacht ik wil er wel 1ntje van je lenen. Ik heb ook geen paard waarmee ik kan gaan geloof ik, Woplala schreef:sandr0 schreef:hoe bedoel je? op t grote veld bij de mentoestellen is misschien makkelijk om af te spreken. We houden t dan op 6 juli?
Vanmiddag kreeg ik te horen dat Bram een paar weken naar Heenvliet gaat om de dekhengst uit te hangen
En dat Daisy naar t land gaat en Bonnie waarschijnlijk ook...
Dus dan heb ik geen "eigen" pony maar ik begreep dat ik Winston van Ilona dan mag lenen? 
Aman__ schreef:Jammer maar helaas ik kan niet meer, ik zit 6 juli lekker in Griekenland!
!
Is wel een leuk idee, moet ik wel even goede schoenen opzoeken
sandr0 schreef:ja waterpret is wel zo leuk. Met shets erbij kan je toch geen rit gaan maken
Woplala schreef:sandr0 schreef:ja waterpret is wel zo leuk. Met shets erbij kan je toch geen rit gaan maken
Nee, dat is waar...Moeten ze wel t water in durven
. Moeten wel even t weer af wachten hoor. Als t van dat pokke weer is gaat t m niet worden. En kijken of er meer slachtoffers die kant op willen komen.
En anders moet het een ander keertje
sandr0 schreef:wel ja we kijken t even aan
Woplala schreef:sandr0 schreef:wel ja we kijken t even aan
Mm, ik denk dat t maar een ander keertje wordt?