Ik kan op geen van deze dagen i.v.m. vakantie en festivals maar jullie hoeven geen rekening met mij te houden hoor.
Alleen 18/19 augustus kan ik misschien, maar ik denk niet dat Beekse Bergen dan een optie is i.v.m. Decibel Outdoor Festival wat dan daar (rondom?) gehouden wordt (dat weet Fleur wellicht wel van haar broertje?).
Ik heb mijn vis gedumpt vorige week, als ik 'm nu opeens weer mee naar een safaripark neem krijgt ie meteen weer hoop....ze hebben daar vast ook wel vissen voor je
Oh Safaripark is leuk Vorige augustus ook geweest...........met 30 graden. Wel echt safari, maar wel beetje veel van het goede
Laatste weken van augustus zijn herkansingen. Alleen heb de uitslagen pas eind juni. Geen idee dus hoe of wat Moet ik dus even afwachten. Laatste weekend van aug. kan ik sowieso niet (1 herkansing weet ik al )
Het ziet ernaar uit dat het de 12e wordt? Degenen die nog niet gestemd hebben zouden wachten tot de datum bekend was, dus zullen we het maar gewoon op de 12e houden? Dat kan Iefke ook iets regelen met haar werk