Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 18:46

Geen risico nemen dan en alleen meegaan met de rit!!! Das ook supergezellig!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:06

Ja, ik ga dus ook mee. Party!! En lekker op Once! Lovers Als ze dan nog niet verkocht is iig. Dan kunnen jullie d'r gelijk even zien. Lovers
Ze is verkeersmak, kan met bijna elk paard wel, is erg braaf, niet springerig oid, maar kan wel vrolijk worden. Ze staat vierkant op ijzers.

Ik zit alleen met een klein probleempje. Degene die mij brengt gaat wel weer terug naar huis. De auto+trailer kan dus niet blijven staan. Maar ik wil wel graag pannenkoeken mee eten. Zou Once misschien bij jou in het land kunnen, Jurga? Of op stal oid? Anders eet ik denk ik niet mee.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 19:29

Joleen, als het het niet achterlijk hard regent (gaan we niet vanuit haha) mag ze uiteraard het land op. Of ik zet een van de anderen buiten en kan ze even in een boxje. Geen probleem hoor! Maar zo moeten er natuurlijk niet teveel komen.

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:38

Geweldig als het kan! Super! Dank je wel! Lachen

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:42

ik zal die dag aan jullie denken, heb zelf helaas de dag er voor een bruiloft en wil Nimfa nog niet aan doen zo lange rit.
Wie weet de volgende.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:15

hai!!! Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook mee met Snowdon!!!!!!!! moet allene nog even toestemming vragen thuis... maar vervoer is er in elk geval al! THANX Jilleroo!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:58

Laura schreef:
Mocht er een verdeling komen dan bied ik me aan als begeleider van GROEP 2
(mhahaha lijkt er nl ook op dat ik naast sugarmiss de enige Lunterenkenner ben Haha! )
Iwaldo heeft geen problemen ... behalve met mensen die er zomaar vantussen schieten (dus dat gaan we niet doen mensen Haha! ) en galoperen in het zandgat wil ik het liefste vermijden omdat ik hem anders de komende maanden overstuur heb als ik die route pak *LOL*

Volgens mij kan die knol van mij (pardon, van m'n zusje Haha!) ook best voor jachtpaard door als ik dat zo hoor. Ik wacht even af hoe meneer z'n petje staat vlak voor de rit. Staat dat op 'idioot', dan sluit ik me graag aan bij jouw groep, dan kalmeert-ie vanzelf wel. En anders waag ik het er gewoon op met de andere groep.

Probleem is helaas dat ik niet echt fijne herinneringen heb aan het Zandgat. Ben daar twee jaar geleden in volle galop van een Arabier gestuiterd zoals sommigen van jullie weten en vorig jaar toen ik met Jurga daar beneden stond zat ook m'n hart in m'n keel. Ik ben echt niet snel bang en zeker niet buiten, maar met deze plek heb ik toch wat moeite, vooral met die stuiterbal van mij. Dus ik kijk het allemaal ter plekke ff aan, in de rit zelf heb ik iig erg veel zin!

BTW Ret kan prima nog een paar uurtjes op de trailer staan. Goeie zak hooi erbij en dan vermaakt hij zich wel. Moet-ie op wedstrijd immers ook.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 22:08

graag gedaan snowdon je mag dit natuurlijk niet missen he!!!!!
dus zorg dat je mag!!!!
hoe ga je nu dan????
(ben niet nieuwsschierig hoor!!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 22:18

Maaike schreef:
dat is idd daar mayo Haha!

Pfieuww, dan kom ik als het goed is gewoon op tijd, anders had ik waarschijnlijk per ongeluk een route via Duitsland gehad *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 22:36

Hihi nee, ik bedoel dat ik daar zometeen eigenlijk woon, gezien de verhuizing.... Gewoon op mijn nieuwe adres waar ik nu nog niet woon. Wees gerust Mayo *LOL*.
Snowdon, je moet echt komen, super!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 22:42

ik heb er mega veel zin in, ik hoop niet dat het te veel regent onderweg enzo,he kim Lachen ach ja renske mag vuil maar Wjerdo liever niet, die heeft zondag een keuring Haha! ik heb zo'n ziiiinnnn pannenkoeken bij mevrouw tok ?

Ik was 3 weken geleden met me moeder daar, bij mevrouw Tok, maar die verkochten geen pannenkoeken toen Lachen dus ik zal wel de verkeerde hebben gehad, ik ga iig mee eten Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 23:01

Jurga schreef:
Hihi nee, ik bedoel dat ik daar zometeen eigenlijk woon, gezien de verhuizing.... Gewoon op mijn nieuwe adres waar ik nu nog niet woon. Wees gerust Mayo *LOL*.

Dus gewoon op stal??? Hihihihi, sorry hoor, moet even extra blonT wezen Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-02 23:03

hehehe nee niet Juffrouw Tok dit jaar. We gaan gewoon naar een pannenkoekenhuis toe.
En Mayo: gewoon de stal idd....daar staat je knuffelprojectje...

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 23:14

Jurga schreef:
En Mayo: gewoon de stal idd....daar staat je knuffelprojectje...

AHUM, dat is wel mijn dochter jah Haha! hihi
Ikke gaat ook mee!!!!! naar alle waarschijnlijkheid that is Lachen

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 23:41

Jurga schreef:
Hihi, Mike, ik ben ook blij jou weer te zien..... *buh* Leuk hoor...

Nee, ben jij daar ook dan??? Haha!

Gezellig! Tong uitsteken

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 23:55

Ilo, super Haha! Ik ben helemaal in voor een knuffelsessie!!!

Enne Syp, lekker pech! *LOL*

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:00

als we dus in groepen verdeeld worden, zou dan wel mijn zusje bij mij der in kunnen ??
Wjerdo kan met iedereen samen, is voor een haf erg snel, en zou ook wel voor op willen lopen, maar is goed te houden. geen ijzers ( maaakt verder niets uit )

Renske kan ook met iedereen samen, ik weet niet hoe ze in een grote groep reageert, maar ik verwacht dat het geen problemen, ivm houden en etteren zal geven Lachen ook geen ijzers ( maakt verder niets uit )

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 10:17

Tuurlijk kan dat dan Lara, geen probleem. We delen de groepen zo goed mogelijk in met het nodige puzzelwerk vooraf dan. ALS we opsplitsen dan...

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:19

Ik heb gisteren Lucien even gereserveerd bij de eigenaar. Dus ik ga definitief mee *LOL* !
Lucien stampt trouwens rond op ijzers.

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 18:39

Het leukste is natuurlijk om in 1 grote groep te gaan , gewoon een beetje aanpassen aan elkaar, moet goed gaan toch?

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:35

Ik wil echt ONWIJS graag mee, maar Pompidou is daar echt nog niet klaar voor... Verdrietig
Volgende keer hoop ik... Knipoog

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 20:04

Ik vind een grote groep ook het leukst.... Dan maak je wel iedereen mee.... Maar goed, dat wordt overleg...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:13

IK MAG MEE!!!!! met snowdon dus Lachen 3 dubbel keer thanx to jilleroo!!! enne about snowdon : kan in ene grote/kleine groep, gaat over het algemeen overal wel langs/over, heeft hoefijzers, en ikzelf zou een grote groep ook t leukst vinden!!! Waarschijnlijk kan ik niet mee pannenkoeken etn Boos!

groetjes een superblije leon en snowdon

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 22:18

Ik ben ook voor 1 grote groep. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt Lucien me net.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 22:23

tsja tis mijn schuld dat snowdon niet mee kan pannekoeken eten!!!
ik durf mijn paard niet in de trailer te laten staan voor langere tijd!!!
sjorrie.........