Ik was er ook bij, alleen niet bij de meeting. Om half 8 .
Ik vond het zo lachen dat die meisjes (die zaten overigens naast ons ) de hele tijd hetzelfde riepen en dat Patrick zei:"Ik wil graag zien, mensen die thuis al oefenen om alles tegelijk te roepen".
Alleen die vieze stink Ruben Nicolai ook. Kwam die langs lopen en onze ouders in eens: 'Daar is ie'! En iedereen bleef vet droog staan en ik dacht 'WTF' Dus ik loop/ren half achter 'm aan en vroeg: Hé Ruben mag ik met jou op de foto? xD - Ja dat doen we straks oké? Nou niet dus Wij na de show nog heel lang gewacht bij de toiletten, waar zo'n deur zat waar beveiligingsmannetjes in- en uit liepen. En toen wij heel zielig zeiden dat Ruben belóófd had om op de foto te gaan zei hij dat hij de lama's wel even ging halen. Dus wij al half hyper daar. Komt ie terug zegt ie: Ja ze zijn nu aan het douchen en eten en daarna moeten ze op dus ze willen niet komen. Noujaaa Stommerd! Ik was wel een beetje boos maar het is Ruben vergeven hoor
Het was zó en zó leuk. En de opkomsten en alles Ik heb nog vet veel onthouden van de show dus ik maak ook nog wel een verslagje van de spelletjes ofzo..
Sorry dat ik zomaar het topic binnen kom vallen ofzo. En dat ik een lange tijd niet meer ben geweest maar dat was omdat ik het de laatste tijd nogal druk heb en daarom weinig op bokt zit.... Ik heb het gister heel erg naar mn zin gehad Echt geweldig was het. Ik heb ook nog wel wat filmpjes en foto's. als jullie willen plaatst ik ze wel een keertje. Nja. Ik neem aan dat jullie het ook helemaal naar jullie zin gehad hebben?
Haha, daar was zo'n cameramanneke he? Die hadden mij en mijn vriendin ff kort geinterviewd. Dat was voor de dvd. Hoop niet dat ze ons eruit kiezen want ik lag helemaal dubbel Waren jullie ook gefilmd?
Ik heb nog wel wat filmpjes, van de opkomst van ruben. Die stond gewoon een paar cm van mij af XD Kei cool En van t einde, maar dat is te veel mb, dus moet ik ff korter maken, dan upload ik die ook ff Ik heb ze trouwens zo geupload dat niemand anders ze kan zien, anders vind ik het zo banketstaaf :/ Als ik filmpjes van mn gsm op de pc zet dan doen ze het alleen als ik ze upload. Dusja
Laatst bijgewerkt door Lientjee op 01-06-07 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt
De show was echt geweldig!!!! Ik heb best veel foto's gemaakt.. Bijna allemaal beetje wazig Maar ja.. Kwamen Ruben en Tijl bij jullie ook half naakt op?? Heb echt zo gelachen.. EN handtekening van Ruben.. Als jullie nog foto's willen.. Roep maar.. Heb er genoeg