haha dat duurt nog zow lang! maar als het mag is het wel leuk als we ergens op een manege een wedstrijd gaan houden.. alleen met die fjordepaarden kunnen we ook ergens wedstrijd houden gaan we afsprkeen bij die vrouw van we willen in de bak een dresuur proef rijden.. beetje geke vraag maar dan oefent iedereen thuis gewoon 1 dresuur proefje en dan rijden.. halen we allemaal onder de 200 alleen dat nmoet er iemand mee die kan juryeren!
ow mensjes.. ik zat net even bij de rolze knuffelvanmpiertjes gaan meeten te kijken en die gaan dit doen.. echt wat voor ons~! http://www.fjordenpaard.com/
neee echt niet het fjordenpaard ik ben er 1x op kamp geweest en hoe ze die paarden daar verzorgen
nou slecht... even een paar voorbeeldjes: ik zat op een 2jarig paardje (kwam ik aan het eind van de week achter) de paarden worden ingereden door er een zadel op te leggen, erop te gaan zitten, even een paar rondjes door de bak bokken en hup achter de groep aan op buitenrit
we gaan niet iets doen waar we de paarden geen plezier mee doen.. want daar doen we ons zelf geen plezier mee toch! we gaan gwoon lekker iets anders doen.. het as weleen leuk idee
leuk leuk! we gaan er echt een mega leuke dag van maken! jullie kunnen ook 1 september met een huur leas verzorg of leen paard naar de overijselse dagen komen! gaan we speletjes wedstrjiden houden
ow.. jammer maar ik weet ergens waar je voor 20euro kan westernrijden.. het is alleen heel ver weg..
in zwistersland! haha dat schiet ook niet erg op denk ik maar westernrijden buiten is niet zo heel mega Gaaf dan ga ik liefer gewoon engels buitenrijden..
jha,, ik denk dat mensen gewoon er op stemmen.. laten we ook zelf even neerzetten waar we voor kiezen.. ik kies overijsel ik dacht doni ook.. verder weet ik niet..
jha ik ook!! maar waar kan dat?? bij ons in het bos kan je crossen.. op een lang zand pad of langs de weg.. maarja daar moet je een eigen paard voor hebben.. of met de manege naar buiten..
gewoon les buiten rijden.. uit eten! tolten enzow lijkt me ook gaaf!
ps. er is binerkort een clinic (ofzow) ergens leek mij wel intresant. het ging over rijden en hoe je je paard plezier kon laten hebben in het werk enzow! zal eens even dat topic opzoeken