Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pasamba schreef:Ik wil ook wel weer mee, ik heb nu werk dus waarschijnlijk binnenkort wat meer geldBij mij hangt het ook wat van de datum af aangezien ik ook zit met wedstrijden enzo. Dus daarom zet ik ook tussen haakjes onder voorbehoud
Citaat:#1: Flying_Angel ( Rikst ) - 15 Jaar
#2: Mariiska (Mariska) - 15 jaar.
#3: car0linee (Caroline) - 18 jaar.
#4: Odettelover( Marjon)- 17 jaar.
#5: Klaasje (Klaas) - 16 jaar (onder voorbehoud)
#6: supertinkie (nynke) - 17 jaar
#7: Bokkiej (Annemarie) - 14 jaar
#8: Pasamba (Celine) - 16 jaar (onder voorbehoud)
#9: Marlottie (Marlot) -18 jaar
Pasamba schreef:Jeej Marlot!
_Priscilla_ schreef:Ik durf wel te galoperenvandaag nog samen met mariska hebben we ook keihard gegalopeerd op onze verzorgpony's
Flying_Angel schreef:_Priscilla_ schreef:Ik durf wel te galoperenvandaag nog samen met mariska hebben we ook keihard gegalopeerd op onze verzorgpony's
Maar ook buiten? op zandpaden? waar paarden wegschrikken.
_Priscilla_ schreef:Ik heb nog nooit een buitenrit gemaakt(wel gewoon langs de weg maar niet door het bos) maar het lijkt me echtheel leuk en gezellig en ik wil het echt gaan proberen..
Pasamba schreef:_Priscilla_ schreef:Ik heb nog nooit een buitenrit gemaakt(wel gewoon langs de weg maar niet door het bos) maar het lijkt me echtheel leuk en gezellig en ik wil het echt gaan proberen..
Nog nooit een buitenrit gemaakt? Dan lijkt het me al helemaal niet verstandig aangezien je ook bijna niks gewend bent..
Flying_Angel schreef:_Priscilla_ schreef:Ik durf wel te galoperenvandaag nog samen met mariska hebben we ook keihard gegalopeerd op onze verzorgpony's
Maar ook buiten? op zandpaden? waar paarden wegschrikken.