Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sannum schreef:KsVrPy schreef:Ik woon in Gelderland dus das dicht bij. Moet nog wel effe vragen of ik wel mee mag... Ben bang van niet maar goed.. We zullen zien.
Waar in GLD dan? Je zou evt. met mij meekunnen als je in de buurt woont.
Sannum schreef:Ben jij ff gek. Je banketstaaf in het topic ook gezellig mee, dan zul je dat in het echt ook wel kunnen toch?
Sannum schreef:Oef.. hahaha, maar ik neem m'n grove wielsporen mee
Sannum schreef:Pf.. moet ik toch zeker zelf weten.. haha
Sannum schreef:Oef.. hahaha, maar ik neem m'n grove wielsporen mee
cheyentic schreef:hoe dat zo?
casperrr schreef:cheyentic schreef:hoe dat zo?
omdat ik vanuit Vlissingen kom, bijna verste puntje van Zeeland dus ik kom met de trein en ik heb nog geen OV, dus gaat het een dur ritje worden
DresslOver schreef:Ik woon in heesch, das richting den bosch, dus lig ook een behoorlijk eindje uit de richting. (voor marieke) Maar mid-summer dressage night is altijd gezellig, en vorig jaar hadden ze een actie, dames met hoedje hoefden niet te betalen.. dus dat scheelt alweer, hoop dat ze dat nu weer hebben![]()
Maar outdoor gelderland is altijd super gezellig. Heb er vorig jaar hele week mee geholpen. was super leuk. dusse, julie moeten maar gewoon lekker mee gaan!
cheyentic schreef:kom uit bergschenhoek, vlakbij rotterdam, dus dan kan marieke anders wel met mij meerijden
heb er wel zin in
DresslOver schreef:Michel; het is in Juni! Dan ga ik niet overdag met een warm zwart jasje rondlopen, lange broek en hoge laarzen. Vergéét tVeeeel te warm.
En nee, mannen met hoedje hebben helaas pech, maar als we je nou opdoffen met een paar sokken, beetje oogschaduw, geepileerde wenkbrauwen, mascara en lippenstift doet wonderen hoor![]()
DresslOver schreef:
Ach, zoveel kost de entree niet, en het is altijd echt zo'n gezellige wedstrijd !