[besloten] DEO-Dag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

crabbybitch

Re: [besloten] DEO-Dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:37

Volgens mij kan ik ook wel een bbq meenemen...stoelen word lastig,omdat ik alleen houten zware stoelen heb...
Volgens mij word het supreleuk!!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:26

Ik wil me ook aanmelden. Ik kan niet mee rijden aan de Pas de deux omdat ik geen paard heb. Verder kan ik ook wel proberen spullen te regelen Haha!.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 08:43

het wordt vast een gezellige boel ja! Haha!

Neff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:28

Bar schreef:
Go jij! Go jij! Pas de deux ga ik niet redden of ik moet er een samen met Cezanne en Morgan doen Knipoog
...

Wil wel samen met jou, hoor Bar (als je dat wilt..). Mijn paard staat niet zo ver bij jouw paard vandaan, dus dat moet toch lukken.

Heb ook wel een BBQ en klapstoelen enzo.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:37

@neff, ik bedoel meer dat het veulen dan nog niet afgespeend is en ik dus niet zo goed van huis kan met Morgan.

Neff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:40

Oh, aha, dat bedoel je! Hoe oud is je veulen in september? Meestal kan na een paar maanden de moeder wel een paar uur bij het veulen weg, maar dat hangt er van af hoe lang dat is natuurlijk.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:43

Veulen is 12 april geboren en is tegen die tijd 4 1/2 maand oud. ZOu misschien moeten kunnen maar ik heb natuurlijk nog 0 ervaring met een merrie met veulen. Ik moet dus nog bekijken hoe makkelijk dat allemaal gaat. Knipoog

Neff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:49

Heb zelf vaker met merries die een veulen hadden gekregen, gereden. Je kunt in principe al snel weer gaan rijden en de merrie een uurtje bij het veulen weg halen. Eerst is veulen (en moeder ook wel) overstuur, maar juist als de veulens nog klein zijn wennen ze sneller, dan als je dat doet als ze ouder zijn. Meestal reed ik al weer binnen een week op de merrie (reed ook altijd door tot / tot vlak voor de bevalling)
Bij eerste veulen is dat inderdaad nog allemaal even aftasten.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 03:02

Ik vond dat ook doodeng met Hester, haar weghalen Clown. Maar na een weekje toch gedaan, en Hester werd wel even sterk, maar daarna was het geen probleem mee. Ze leek er juist wel blij mee te zijn dat ze af en toe even een uurtje weg kon van die zuignap Sigaar .

En ja ik ben laat op, maar kan niet slapen, heb de hele terugreis geslapen Bloos

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:14

Ik ga samen met Manon! Haha!