Ik kan ook niet mee. Ik moet dan ook naar mijn stage. En mijn moeder moet dan werken (i.v.m. vervoer) Als het in de zomervakantie was geweest had ik wel gekunt omdat ik dan waarschijnlijk mijn E rijbewijs heb... Jammer!!
zo'n idee had ik ook al, of we moeten gewoon een kleine gezellige mini-meeting houden hoeveel waren er nu al? toch wel wat meen ik, je kunt ook niet fatsoenlijk en verantwoordelijk een buitenrit met z'n 25 maken denk ik.
ik geloof een stuk of 6 waarvan er ook nog mensen waren die het nog niet zeker weten.
Met een klein groepje weet ik niet of ik dan mijn zenuwpeesje mee zal nemen. Dan moet ik echt even testen wat hij buiten doet, maargoed, dat zien we dan wel
ik hoop dat we het nog georganiseerd krijgen, ik zal een vriendin van me eens vragen die zit ook op bokt maar is niet zo vaak online.. of die zin heeft mee te gaan
ja hoop het ook. Daarom vroeg ik ook al of niemand er bezwaar tegen heeft dat Jill ook meegaat, maar ze is dus wel pas van bokt af. Ze heeft wel nog in dat vorige topic gereageert. Ik kon dan met haar meerijden
hey ik had dus ook een pm, maar welke dag word het nu? of ben ik zo scheel en kijk eroverheen?? Ik eet niet of we met 2en kunnen komen, aangezien auto te licht is voor 2 trailers. Mss als ik die dag kan en iemand uit de buurt trailer plekje vrij heeft??
maar roos, vraagje is die 12,50 voor een paard te huren? Of gewoon voor het algemeen deelnemen?
Misschien is het voor de mensen die wat krap bij kas zitten fijner 1 uur te doen, maar dan vraag ik me weer af... waar ga je heen in 1 uur? met 2 kun je een mooiere rit maken
Ik heb een poll gestart voor te kijken hoelang men wil, dat is dus ff maar ff een richtlijn. Jammer dat er zoveel niet kunnen Lijst: - Rona - Chingyi - Jillxnena - Miilou_ - MissHaffie - Larissa_ - Lynnie - Ddees * - NOukjee * - Anke * - XxVeronaXx * Edit: Lotte_**** (met heel groot sterretje )
Dat zijn er dus al sowieso 7, mooi aantal om mee te beginnen. Ik verwacht dat er zeker nog 2 mensen meegaan van het 'misschienlijstje' en dan daarbuiten nog. Het zou lekker weer worden
Laatst bijgewerkt door Roosch op 19-04-07 20:28, in het totaal 2 keer bewerkt