Ja Zal wel moeilijk zijn natuurlijk.... juli durf ik gewoon nog even niet vast te zetten omdat het erg van stevens werk en mijn tentamens afhangt (herkansingen in aug.)
Als ik dan toch moet stemmen, dan heb ik voor het 2 weekend gestemd
2 + 3 juni is het Meerminnefeesten, dus dan verlaat ik T Kerkje niet 16/17 juni is nl het weekend in de tentamenweek, 21 juni heb ik waarschijnlijk mijn colloquium (afstudeerbabbel) en de 22e is pa jarig, die 50 wordt, dus ik gok dat dat een stel drukke weken worden. 30 juni zit ik op de Brouwersdam, maar ik zou wel 1 juli weer kunnen
Ik ben nog even aan het bedenken hoe je een weekend *in* een tentamenweek kunt hebben Maar ik kan dus overal in juni, al schijn ik ook nog een tentamen te hebben, maar niet 1 juli. En ik heb dus nog maar even niet gestemd omdat ik op meer dan 4 dagen kan
Ik ga 1 juli voor een week op vakantie, dus de 1e dat gaat niet lukken... Ik heb aan de hand van mijn weekenden gekeken wanneer ik waarschijnlijk vrij ben en zal het vrijdag (wanneer ik weer op 't werk ben) invullen op de lijst. Ik hoop dus dat we vóór vrijdag een datum hebben Anders (nogmaals) zou ik wel kunnen wisselen, maar dat is nooit zo handig
Volgens mij kan iedereen tot nu toe nog 9 juni? Da's sowieso het enige weekend in juni dat ik kan maar jullie hoeven geen rekening met mij te houden hoor.