meeting westernruiters??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 14:02

he dat is een goed idee, klinkt erg lekker en goed!! Zouden de parden dan eventueel even bij jou op stal kunnen?? Ze kunnen eventueel ook de trailer wel in!! Maare wie kan er die dag?? Ik wel, m'n vriend ligt dan toch de hele dag voor pampus!! (die gaat naar zoetermeer, naar een of ander feest)dussss....wie gaat er mee!!!
lijstje graag!!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 14:12

Oeps Colinda, de hei is toch nog wel een aardig stukje rijden bij jou vandaan. Knipoog Maar het idee op zich is wel aardig, heeft veel voordelen voor mensen die niet alleen voor een buitenrit heen en weer willen rijden.

Maar als je ze mijn kant op stuurt, ga ik vandaar vandaan wel met ze 'het bos in' Haha! . Ik had iets richting Otterlo in gedachten, stukje wildkansel en zo.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 14:53

haha, we hebben wel begeleiding nodig hoor!! Anders verdwalen we denk ik!! Heb geen ingebouwd kompas helaas.. maar hoeveel gan er nou mee, want volgens mij gaan we nu nog maar met z'n tweeen, is ook gezellie hoor, maar dat was niet helemaal mijn bedoeling!!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 17:44

Nu ga ik even heel hard huilen hoor Huilen Huilen Huilen Huilen
Ik moet het gewoon even kwijt.

ik wil ook zo graag, maar paardje he.... Huilen

Ik zou zowat een moord doen om mee te kunnen. }>

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 18:11

Ik kan dus pas in oktober weer, zondag de 15de wedstrijd in Oosterwolde, zondag de 22ste wedstrijd in Tolbert (Appie show) en daarna nog het NK.
Maar ik hoop dat jullie het leuk hebben en volgende keer ben ik dan misschien ook van de partij!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 18:14

Helaas count me out. Ik kan geen van beide weekenden. A.s. heb ik al een buitenrit gepland en ga ik op bezoek bij m'n veulen op Texel. Volgend weekend moet ik werken.
Helaas pindakaas anders was ik zeker van de partij geweest!

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 18:14

JoH!!!!!
Leuk, ik ben niet zo vaak op bokt als de rest hier, mag maar beperkt..........Maar mag ik ook tot de bokkers gerekend worden?
Ik weet niet of ik kan en heb geen eigen vervoer: weet trouwens niet hoe oud iedereen hier is, ik pas 16 en heb een 20-jarige fjord(maar afstanden zijn geen probleem hoor!!!!!rijd nog endurance met haar en ze doet het super, wil alleen een beetje hard, maar dat lukt wel) Verwacht wel enige meningsverschillen tussen het beessie en mij, maar dat is vaak geen probleem, ik bedoel, ik moet wel werken, maar heb haar absoluut wel in de hand. Ik woon zelf in het zuidoosten van Drenthe, maar er kwam ook iemand uit friesland????????

Hoor het wel....

groetjes Renske

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 19:14

Ha die Merel. 36 (16+20) is een hele respektabele leeftijd hoor Haha! , dus als je vervoer kunt regelen vind ik het prima.
Citaat:
Verwacht wel enige meningsverschillen tussen het beessie en mij, maar dat is vaak geen probleem

Ach, jij een gele draak, ik een zwarte *LOL* Sugar en ik hebben regelmatig 'discussies' over snelheid.

Roelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 20:43

ik kan dit weekend niet vanwege een wedstrijd maar volgende week zondag denk ik wel, als ik vrij kan krijgen natuurlijk.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 21:37

Helaas moet ik de komende 3 weekenden verstek laten gaan. Ik heb dan al afspraken,...helaas Huilen Huilen

Colinda

buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 21:54

Hoi,

Sugarmiss; ik kan ze best hiervandaan 'doorverwijzen' naar jou toe, misschien wil Gerard of "acapulco" wel mee als begeleiding Knipoog

youngster; als er stallen over zijn, willen we die best beschikbaar stellen (wel tegen vergoeding).

Verder; voor wat betreft de dag... wij kunnen alleen op zaterdag Scheve mond Knipoog

Maar als ik het zo hoor.. .vallen er al weer een aantal mensen af...?
Valt toch nog niet mee, he... zoiets te regelen dat iedereen kan...

Nou.. ik hoor het wel of het nog wat wordt... Knipoog

groetjes Jolanda

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 09:32

nou misschien kunnen we beter een andere keer meeten zodat iedereen wel kan, of we moeten naar het strand gaan een keertje met z'n allen!!
Is misschien wel leuk!! Laat maar even horen..

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 19:32

hey Karin G. kan ik niet met je mee rijden?????????? Ik kan dan eventueel op Fire en mijn moeder wil me wel anar Castricum brengen maar niet verder.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:07

helaas ook ik heb de komende 3 weken geen tijd. eerst oosterwolde dan de ride en run, (moet ik groomen) en het weekeinde erna is het nk.
dus als jullie na het nk nog een rit gaan maken (organiseren) hoor ik het graag.

KarinG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 11:48

Hey Chantalleke, tuurlijk kan je mee! Ik spreek je morgen. Ik vind het strand ook prima, verder heb ik de komende twee weekenden nix speciaals. Dus ik ben nog steeds in voor een gezellige rit! Met Talleke erbij zijn dat er dus alvast twee.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 13:35

Dus als we het houden op de 22e hebben we al Youngster, KarinG, Roelie, Chantalleke en mijn persoontje. Ben ik iemand vergeten??
Ik ga wel uit van een bos/heirit over de Veluwe.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 14:57

yep misschien dat ik niet kan, in verband met vervoer (mag namelijk zelf nog niet met de aanhanger rijden) ga het zeker proberen. had niet verwacht dat het zo snel zou worden, en dat we eventueel bij mij zouden wegrijden. Ik zal eens even kijken..

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 18:13

Karin heb je ff gePBt

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 23:20

We kunnen ook nog wel eens een keer een rit maken in het bos, duinen en strand van Hargen( Noord-Holland)

KarinG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 11:09

Ik ben een beetje de draad kwijt. Gaan we volgende week meeten bij SM of bij Youngster? Moet je voor de Veluwe nog bepaalde toegangskaarten hebben oid.? Ik heb er in elk geval wel veel zin in!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 12:31

Ik ga nog steeds uit van de 22e bij mij op de hei. Ik hoop dat Youngster dus vervoer kan regelen. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat zij zelf met de trailer kon rijden.
Je hebt bij mij geen kaart oid nodig. Je mag overal rijden zolang het een ruiterpad of normaal zandpad is.
Ik begrijp dat KarinG en Chantalleke zeker komen.
Van Roelie heb ik nog niks gehoord Verward Die moest nog vrij vragen aan die slavendrijvende bazen van haar Haha! die haar op zondag laten werken Huilen Clown

Als we een tijd af kunnen spreken, dan laat ik weten waar je je trailer kwijt kunt (grote parkeerplaats) en geef een routebeschrijving. Ik kom daar op het paard naar toe en dan 'gehts loss' Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 14:18

is goed ik hoor het vanzelf wel

Colinda

buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 18:21

hoi,

ehhh... nou ... Bloos veel plezier dan.... Knipoog

dus zie jullie niet aan/langskomen Haha! Verward

groetjes Jolanda

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 19:15

Nee Colinda, ik vrees dat vanaf de hei je toch iets uit de route ligt. Maar misschien dat we een andere keer iets kunnen organiseren bij jou in de buurt.

KarinG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 23:10

Ik denk dat het zo'n 2 uur rijden is vanaf Castricum, dus als we eens om half elf op dat parkeerterrein afspreken, is dat vroeg genoeg? Kan je daar koffie krijgen, want dat heb ik dan vast wel nodig, en Chantalleke helemaal want die moet nog vroeger op dan ik! Lachen