hallo, ik kreeg de link via pb toe gestuurd. lijkt me erg leuk om mee te gaan. met vervoer van tosca zit ik deze keer niet want ik denk dat ik dan een van mijn bijrijdpony's uit bellingwolde meeneem.
ja ik denk dat marjolein ook graag mee wil, maar ze is nou niet bepaald actief hier op bokt. ze zegt zelf dat ze bokt niet snapt ofzo....
Oh haha nou zo ingewikkeld is bokt toch niet? en het maakt niet uit hoor, wel of niet op bokt, als je maar wel kunt paardrijden.. en je paard onder controle hebt..
tja ik vind het ook niet moeilijk hoor bokt, nja misschien vind ze het wel niet zo leuk en zegt ze wel dat het te moeilijk is ofzo dan nemen we 2 haflingers mee denk ik.... of ik ga op banjer, we zien nog wel even
als er tegen die tijd een nieuw zadel is kan het best zijn dat luca en marjolein allebei meegaan. maar voorlopig zijn er nog maar 2 zadels voor 3 paarden.
Iemand al een suggestie voor een route?... startplaats misschien maar weer rhederbrug nemen? daar kunnen mensen met eventueel trailers parkeren en dan kunnen we vanuit daar wel routes bedenken.. we zouden ook richting duitsland kunnen gaan.. maar daar ben ik nog niet zo vaak geweest..
veendiep, vriescheloo en kanaaldijk ofzo?? langs veendiep rijden is eigenlijk altijd wel mooi. en laatst zijn we door het egbert drenth bos gekomen, daar heb je 4 km lang een breed pad waar je heerlijk kan rijden. we hebben daar bijna het hele stuk in rengalop gezeten.
Oke na de vorige keer zijn we over de Dalwegen naar Vrieschelooër bos gegaan en zo via veendiep weer terug naar de rhederbrug...
Rengalop, daar hou ik persoonlijk in een groep niet zo van.. stappen, stukjes draven en een stukje in galop is prima maar het moet geen overlevingsrit worden....
nee in een grote groep lijkt rengalop me ook niet echt vertrouwd. dat wordt dan toch altijd enorm racen. maar ik bedoelde gewoon dat het pas wel mooi was
morgen ga ik naar marion, en die zei dat zij ook een hele grote parkeerplaats heeft, dus we zouden eventueel ook bij haar af kunnen spreken in veelerveen, en zij wist misschien ook wel een leuke route, daar hoor ik morgen meer van.
rengalop ben ik absoluut geen fan van aangezien mijn paard nog wel eens wil struikelen en ik zo al eens een ongeluk heb gehad...
leuk dat er al zoveel mee gaan jo! @fanny_lover hoeveel inch zadel heb je nog nodig? misschien kun je eventueel mijn vhz lenen.
hoe ver is veelerveen vanaf het midden van bellingwolde? aangezien de paardjes die ik mee wil nemen op de koloniesweg staan. tjaa hoeveel inch, ik denk 16/17 ofzo, maar denk dat luca niet meegaat maar ze wil wel graag denk ik. die man zou nog een zadel kopen dus grote kans dat hij tegen die tijd wel een ander zadel heeft.