Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!! 
, volgens mij kunnen de Groningers prima een feessie bouwen 
Cheveyo schreef:Lien de regelteef hihi, volgens mij kunnen de Groningers prima een feessie bouwen
Laten we eerst maar een datum prikken, das al ingewikkeld genoeg denk ik
, vega etc.) dus als je dat ook zelf meeneemt is het klaar.
Cheveyo schreef:niks ernstigs hoop ik Bonte?

)
maar je bent er niet zo maar weg als hij er wel last van heeft nee, zonde van de benzine.. IndianaJones schreef:Zijn er menners die komen, zonder paard???
. Dan gaat hij gewoon weer naar huis voor de andere diertjes. De trailer laten we dan in Groningen.
, kan heel lief zijn hoor hihi
).
Cheveyo schreef:Is er nog iemand met een lekker dominante vlek die mijn vlek even een paar minuutjes zijn kingdom uit zijn knappe koppie kan zetten
(dan gaat ie echt los en vindt Cindy ook niet leuk). Indy is kalm maar ondertussen wel dominant naar nieuwe paarden ... over het algemeen. Sjakie ook wel. Amigo wel. Ow en Jacolientje). Maar al met al...Kit hoeft niet perse het niet-dominantje te zijn hoor, hij mag ook best z'n eigen weilandje naast/tussen andere paarden. Zijn er meer die alleen gaan staan.
En he...wat een superkerel heb je!!! Zeg maar dat Annemarie dat zegt!
maar bij een rustige doch zekere Indy o.a. zou wel even goed voor hem zijn. Bij iemand in het paddockje mag maar ook alleen kijk maar wat handig is voor jullie. Zolang hij maar niet (bijna) alleen achter hoeft te blijven als de rest gaat rijden oid dan kunnen we wel een en ander fiksen.