Nieuwe boktrit omgeving Diepenveen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Nieuwe boktrit omgeving Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:29

Heb je al een zadel weer dan Lachen ?

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:24

ik haak dan af als de 15 word,
dat is mijn werk weekend...

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:37

Kun je niet vrij vragen Haha! ..
Want anders word het weer zo laat!
En misschien kan joyce dan niet mee?

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:37

JoyCiej007 schreef:
hmm, begint ook bij mij te kriebelen, ligt er alleen helemaal aan wanneer etc. en inderdaad met goede afspraken, daar ik waarschijnlijk de enige aanspanning zal zijn, goed, ik weet dat dit een 'handicap' is, maar Otje kan ik vrij goed onder controle houden door bijvoorbeeld een stukje binnendoor te gaan als jullie bijv. een smal pad rijden of een galopje doen. Maarja, ligt er ook aan waar je van plan bent te gaan rijden.

Mirjam, jij kan mij het beste vertellen of het voor mij handig is om mee te gaan (qua paadjes e.d). Ik wil anderen namelijk absoluut niet hinderen omdat ik waarschijnlijk de enige aanspanning ben.

Ik kijk het dus nog eventjes aan Knipoog

De 15e kan ik mee Ja Ik ga ook met het wagentje met basje dus we zijn met z'n 2en Haha!
Op de zandpaden is goed te rijden en zekers goed voor basjes conditie Ja
Laatst bijgewerkt door ceciel92 op 07-03-07 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:07

Ceciel en ik haddene ven gebelt Clown ..

En mij lijkt het leuker om gewoon met ze allen te blijven dus niet dat de rijdende even tussendoor gaan en de mennende op de paden blijven..
want mij lijkt het gezelliger om met ze allen te blijven! Genoeg paadjes om te rijden in het bos voor mensen met wagentjes! Haha!

Maar Ceciel ik begrijp dat jij meegaat met Basje voor de wagen? Dan zet ik dat in het lijstje Ja

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:09

Ja idd ik ga met basje mee *LOL*

Mijn moeder gaat morgen de hoefsmid bellen, die moet nodig komen voor Prince en Jesper, en dan word Basje ook vóór beslagen Haha! Even kijken hoe dat allemaal gaat Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:12

als er één schaap over de dam is, volgen er spreekwoordelijk gezien meer Haha! Lijkt me super om mee te gaan, en dan ben ik in principe ook niet de enigste aanspanning, leuk dat er nog een shettebol mee gaat voor de kar.

*checkt even haar agenda voordat ze te enthousiast wordt* 15 april is voor mij PRIMA

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:16

Oke dan Haha! !! Echt leuk !! Ja Hij word waarschijnlijk voor beslagen Ja Ik ga zeker weten foto's maken Haha!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:17

LEEEUUKKK *LOL*
Trekken we vet de blits! 2 aanspanningen
en dan Fire en Shannon metRoze frontriem en two tone en de stripe candy Cool
Heb er zin in!!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:18

Lijstje schreef:
- Mirjam met Skafti of Sleipnir
- Linsey met Shannon
- Martine met Fire
- Marjolein met Scarlet
- Ceciel met Basje (aangespannen)
- Joyce met Otje (aangespannen)

* DATUM *
15april Zondag

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:18

JAAAAAA Haha!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:19

Ja Martine, Dan mag jij kiezen..
Of de stripe candy of de two tone Cool ..

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:23

hahah Clown Ik zou voor de Two tone gaan Ja die staat gáááff onder fire *LOL* en vooral met ruintjes erbij Haha! Vieze Fire Tong uitsteken

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:24

Hahaha! Ja echt he, met Jesper.. gillen dat ze deed Clown Stompaard..

Nou ik ga naar bed been begint weer pijn te doen (advil uitgewerkt Scheve mond ) Byeee Doei!

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:25

Liins schreef:

Nee helaas kan ik dan geen vrij krijgen, als vrij wil hebben, moet ik dit 1 maand van te voren al aanvragen.. dus helaas het houdt gewoon op
en wie is joyce??

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 22:25

Maar eigenlijk is die stripe ook wel weer mooi Clown Bedenk ik me net! allebei mooi.. We gooien ze er allebei onder Ja .. hahah! Geintje Cool Martine en ik gaan even overleggen ofniet Martien Cool

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:20

krissie1985 schreef:
Liins schreef:

Nee helaas kan ik dan geen vrij krijgen, als vrij wil hebben, moet ik dit 1 maand van te voren al aanvragen.. dus helaas het houdt gewoon op
en wie is joyce??

Volgens mij is Joyce jesperlover maar weet het niet zeker, aangezien ze misschien aangespannan zou komen en dat er staat in het lijstje Haha!

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:22

Joyce is Joyce en Jesperlover is Ceciel *LOL*

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:28

jesperlover schreef:
Oke dan Haha! !! Echt leuk !! Ja Hij word waarschijnlijk voor beslagen Ja Ik ga zeker weten foto's maken Haha!

zo zo, Knipoog Otje's hoeven zijn inmiddels door jaren lange training op het asfalt van zo'n goeie kwaliteit en hardheid, dat ijzers voor haar niet echt nodig zijn. Met name haar voorhoeven slijten soms wat ongelijkmatig af, maar de hoeven worden optijd bekapt door onze 'bekapper/hoefsmid' en zelf vijl/rasp ik ze af en toe even wat bij, dat is prima te doen als het om een klein stukje gaat wat er af moet Knipoog

Ijzers heeft ze niet echt nodig, misschien wel voor het ongelijkmatig afslijten, maar volgens onze hoefsmid heeft dat ook niet echt veel zin, omdat de hoefijzers dan ook ongelijkmatig zullen afslijten, dus daar heb je niet zo veel aan.

We houden het goed bij, en haar hoefjes zijn ijzersterk Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:30

LadyF schreef:
Volgens mij is Joyce jesperlover maar weet het niet zeker, aangezien ze misschien aangespannan zou komen en dat er staat in het lijstje Haha!

Ikke = Joyce, zoals al eerder gezegd. voor meer info over mij, check even gewoon mijn profiel, wil wedden dat de meesten van jullie mij wel eens ergens hebben gezien met mijn aanspanning, wij zijn namelijk vrij mobiel Sigaar Clown

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:34

Liins schreef:
Maar eigenlijk is die stripe ook wel weer mooi Clown Bedenk ik me net! allebei mooi.. We gooien ze er allebei onder Ja .. hahah! Geintje Cool Martine en ik gaan even overleggen ofniet Martien Cool

Haha, guttegut, zijn jullie ook al van die 'setjesmutsen'? Setje bij paarden vind ik mooi, maar als je je paard al hélemaal in roze steekt en dan ook nog hélemaal zelf in het roze (dus ook roze rijbroek etc.) dan vind ik het érg barbieachtig worden Clown Tong uitsteken

Maarja, dankzij Mirjam heb ook ík nu een 'setje', een dekensetje welliswaar Tong uitsteken staat haar geweldig! voor de mensen die benieuwd zijn naar otje's nieuwe zweetdekentje, bijpassend halster en halstertouw; check even deze link Lachen

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=157&t=736307&hilit=

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 00:51

hallo
ik meld me ff
ik wil wel mee als de hoefzweer over is..
had paar weken terug een hoefschoen van tape:P Tong uitsteken
maja nu heeft die waarschijnlijk nog een paar plekjes... dus kan nog wel ff duren Huilen maar mischien kan ik met de anderen als het goed gaat Lachen

leuk setje Haha!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:09

Ik ben gigantishe setjes Ja .. Als het goed is past de ankyrosebandages bij me two tone sharbrak en wil nog graag
de ankyrose hebben Haha! !! en heb blauw sharbrak met sierkoord met Shannon haar naam erop geborduurt met bijpassende bandages Clown Dus ja best wel setjesmuts *LOL* ..
nu ontopic Cool !

Joyce: ik ga je link kijken.
Joy: Is dan toch wel over neem ik aan Haha! ? En anders ga je met één van je andere paarden?

Misshien is het ook leuk om ergens onder weg te stoppen en even wat te eten en te drinken. Als iedereen dan gewoon wat meeneemt voor zichzelf Ja !! Ik kan wel een rugtasje regelen waar eventueel wat spullen in kunnen en natuurlijk moet je zelf ook even kijken of je wat kan regelen Qua tas Ja

Edit: We hebben ook 2 aanspanningen.. Misschien dat we onse tasjes bij hun in de wagen kunnen leggen? Mits dat goed is!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:13

Liins schreef:
Ik ben gigantishe setjes Ja .. Als het goed is past de ankyrosebandages bij me two tone sharbrak en wil nog graag
de ankyrose hebben Haha! !! en heb blauw sharbrak met sierkoord met Shannon haar naam erop geborduurt met bijpassende bandages Clown Dus ja best wel setjesmuts *LOL* ..
nu ontopic Cool !

Joyce: ik ga je link kijken.
Joy: Is dan toch wel over neem ik aan Haha! ? En anders ga je met één van je andere paarden?

Misshien is het ook leuk om ergens onder weg te stoppen en even wat te eten en te drinken. Als iedereen dan gewoon wat meeneemt voor zichzelf Ja !! Ik kan wel een rugtasje regelen waar eventueel wat spullen in kunnen en natuurlijk moet je zelf ook even kijken of je wat kan regelen Qua tas Ja

Edit: We hebben ook 2 aanspanningen.. Misschien dat we onse tasjes bij hun in de wagen kunnen leggen? Mits dat goed is!

Hahaha, dat was ook mijn idee Knipoog Weet niet of er bij Ceciel's 2wielertje veel in past, maar als ik ga rijden met anderen (he mirjam? Tong uitsteken ) dan kan ik veel spullen mee hebben; gooi alle halsters, halstertouwen, broodjes, drinken en een paar eventuele zweetdekentjes maar gewoon bij mij achterin. Ik heb onder de bok ook nog een groot kastje waar ook altijd van alles in ligt, als ik met otje op rit ga gaat er áltijd wat drinken mee (natuurlijk ook sigaretjes Bloos ) en wat lekkers te snaaien. Super handig zo'n kar. Dus mensen; laat die rugzakjes maar achterwege, (geen tonnen aan spullen mee nemen natuurlijk, das ook zo zielig voor otje Tong uitsteken ) en pleur alles maar bij mij achterin Lachen

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:16

jammer de 15e kan ik niet, ga 14 april na In Qontrol dus lig dan 's morgens pas rond een uurtje of 11 in mn nest Knipoog
als jullie een andere datum prikken dan hoor ik het wel.