Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoyCiej007 schreef:hmm, begint ook bij mij te kriebelen, ligt er alleen helemaal aan wanneer etc. en inderdaad met goede afspraken, daar ik waarschijnlijk de enige aanspanning zal zijn, goed, ik weet dat dit een 'handicap' is, maar Otje kan ik vrij goed onder controle houden door bijvoorbeeld een stukje binnendoor te gaan als jullie bijv. een smal pad rijden of een galopje doen. Maarja, ligt er ook aan waar je van plan bent te gaan rijden.
Mirjam, jij kan mij het beste vertellen of het voor mij handig is om mee te gaan (qua paadjes e.d). Ik wil anderen namelijk absoluut niet hinderen omdat ik waarschijnlijk de enige aanspanning ben.
Ik kijk het dus nog eventjes aan
Lijstje schreef:- Mirjam met Skafti of Sleipnir
- Linsey met Shannon
- Martine met Fire
- Marjolein met Scarlet
- Ceciel met Basje (aangespannen)
- Joyce met Otje (aangespannen)
* DATUM *
15april Zondag
Liins schreef:Kun je niet vrij vragen..
Want anders word het weer zo laat!
En misschien kan joyce dan niet mee?
krissie1985 schreef:Liins schreef:Kun je niet vrij vragen..
Want anders word het weer zo laat!
En misschien kan joyce dan niet mee?
Nee helaas kan ik dan geen vrij krijgen, als vrij wil hebben, moet ik dit 1 maand van te voren al aanvragen.. dus helaas het houdt gewoon op
en wie is joyce??
jesperlover schreef:Oke dan!! Echt leuk !!
Hij word waarschijnlijk voor beslagen
Ik ga zeker weten foto's maken
LadyF schreef:Volgens mij is Joyce jesperlover maar weet het niet zeker, aangezien ze misschien aangespannan zou komen en dat er staat in het lijstje
Liins schreef:Maar eigenlijk is die stripe ook wel weer mooiBedenk ik me net! allebei mooi.. We gooien ze er allebei onder
.. hahah! Geintje
Martine en ik gaan even overleggen ofniet Martien
Liins schreef:Ik ben gigantishe setjes.. Als het goed is past de ankyrosebandages bij me two tone sharbrak en wil nog graag
de ankyrose hebben!! en heb blauw sharbrak met sierkoord met Shannon haar naam erop geborduurt met bijpassende bandages
Dus ja best wel setjesmuts
..
nu ontopic!
Joyce: ik ga je link kijken.
Joy: Is dan toch wel over neem ik aan? En anders ga je met één van je andere paarden?
Misshien is het ook leuk om ergens onder weg te stoppen en even wat te eten en te drinken. Als iedereen dan gewoon wat meeneemt voor zichzelf!! Ik kan wel een rugtasje regelen waar eventueel wat spullen in kunnen en natuurlijk moet je zelf ook even kijken of je wat kan regelen Qua tas
Edit: We hebben ook 2 aanspanningen.. Misschien dat we onse tasjes bij hun in de wagen kunnen leggen? Mits dat goed is!