Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chessiej schreef:Ja dat weet ik juist nog niet.. 4 april is op woensdag dan word ik 18!! Jeeeh!! Maare rij je dan zelf? Of rij je emt iemand mee?
kimmie16 schreef:oliebol we hebben dan inderdaag gewoon school. op vrijdag dan maar? dan is het goede vrijdag dus zal iedereen wel vrij zijn
@ garmana dan hoef jij niet te werken maar kan je misschien gewoon komen?
tot hoelaat is tentenkamp eigenlijk open?
verography schreef:ik kan denk ik wel. Vrijdag is de artikelendag, dus dan ga ik het veld in. Dus als ik geen afspraken heb staan (krijg die zo hup in me handen geduwd) dan kan ik wel mee. Hyporama ligt toch in lombardijen bij de Albeda College (zit daar op school en vriendin zei dat het daar in de buurt was)
kimmie16 schreef:dan houden we het op maandag 9 april,
iedereen het er mee eens?
en dan om hmm 11 uur in de ochtend?
verography schreef:hmm 2e paasdag, gaat ik even vragen. ja dan is mijn stage wel vrijow oke. anders kunnen wij wel bij het station in lombardijen meeten garmana
Garmana schreef:verography schreef:hmm 2e paasdag, gaat ik even vragen. ja dan is mijn stage wel vrijow oke. anders kunnen wij wel bij het station in lombardijen meeten garmana
hoe bedoel je??
eertjuh22 schreef:Citaat:
op 2de paasdag,( als het goed is zijn de mensen van school dan vrij) om 11 uur voor het hek bij de neppaardjes?
Meetinglijstje:
1. Garmana- Annemieke
2. femke_harley- Montana
3. dudette_- leonie ( allen weet zij het zelf nog niet)
4. kimmie16- kimberley....
5. casperrr-
6. c_hristel-
7. verography- veroniqeu
8. _eveline- Eveline
9. crossmonster-
10. Shaar - Sharina
11. eertjuh22-Erica
12. Chessiej - Elianne
13. CoriienRN-