Ik zal even kijken wanneer mij het beste uitkomt. Zaterdag in ieder geval niet, want dan werk ik altijd en vrijvragen is een ramp Laat het nog even weten!
Nee, bij mij worden de zaterdagen ook erg moeilijk gezien mijn lessen en dat de bussen niet rijden... laten we ook eens wat bedenken wat we zullen gaan doen das misschien ook een leuk idee
Heb zelf alleen niet zoveel ideeën en kom dan ook niet verder dan Bios en gewoon in de stad
nee indd want ik heb ook wel is wedstrijd en andere vast ook... ja misschien leuk ergens wat eten of drinken of naar de bios.. of miss een x naar een paardenevenement, maar das ook zo'n gedoe!
We kunnen ook eerst 'gewoon' de stad in met zn allen, lekker eten en drinken (en/of bios, maar dat is lastig kletsen... ) en als het klikt nog een meeting organiseren voor een paardenevenement
1. Kim, 19 jaar, Tiel 2. Naomi, 14 jaar, Lienden 3. Nathalie, 17 jaar, Tiel 4. Amrah, 16 jaar, Ingen (Ligt eraan wanneer ) 5. 6. 7. 8.
@ LilianR: Als het voor jou niet te ver reizen is mag je natuurlijk mee! Schrijf je even in op bovenstaand lijstje, dan houden we het topic een stuk overzichtelijker en is het veel duidelijker
Ik bedoel inderdaad lekker de stad in Of hebben mensen andere plannen? Ergens anders heen? Een andere activiteit ondernemen?
@ Haflinger__: Waarom zou je niet meemogen als je 'pas' 14 bent? Tenminste voor mij maakt het niet zoveel uit Hebben andere mensen er problemen mee?
** Ik bedoel inderdaad lekker de stad in Of hebben mensen andere plannen? Ergens anders heen? Een andere activiteit ondernemen? Nee ik denk het niet ... Gewoon lekker kletsen misschien een winkeltje is en een patatje eten
@ Haflinger__: Waarom zou je niet meemogen als je 'pas' 14 bent? Tenminste voor mij maakt het niet zoveel uit Hebben andere mensen er problemen mee? Mij maakt het ook helemaal niet uit Hoe meer mensen hoe leuker:D
hahaha:P Nee inderdaad je valt niet stijl achterover van je stoel omdat het er zoveel zijn.... Tis natuurlijk wel jammer maar wel veel beter dan dat niemand wilt:Y)
En zover ik weet zijn er verder geen bokkers die ik ken dat ze weten van deze meeting. xx
@ Haflinger__: Als er een datum vaststaat, dan neem je haar gewoon mee! Gezellig!
Ik lig het moment al 2 dagen plat op bed vanwege mn rug. Het zat al niet helemaal lekker een paar dagen geleden, maar op dit moment kan ik helemaal niets meer. Dus de datum zou op zn vroegst over 2 weken moeten zijn, zodat ik weer helemaal 100% ben, want denk dat het wel even gaat duren