[Besloten] Boktmeeting voor mensen met eczeem :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmm

Re: [Besloten] Boktmeeting voor mensen met eczeem :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 11:21

Ben benieuwd, nog weinig animo

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:27

Niet zo heel veel animo idd.
Misschien kunnen we het nog een keer aanhalen in het topic zelf.

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 12:28

Ik wil dat best nog wel even doen of misschien wil jij het doen Laar?

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:31

Ja hoor Lachen ik zal het wel even aanhalen dan.

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 12:32

Thanx! Lachen

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 21:15

Met hoeveel mensen zijn we ondertussen? Er lijkt nog steeds niet zoveel animo te zijn, dus misschien moeten we het gewoon met een klein groepje houden Ja

Máár er moeten ondertussen wel een paar besluiten worden genomen...
Waar?
Wanneer?
Wat gaan we doen?

Het waar en wat gaan we doen maakt voor mij niets uit, ik heb OV in het weekend én doordeweeks, maar toch komt doordeweeks het beste uit. Misschien een keer donderdagavond lekker gaan shoppen (koopavond) en/of ergens supergoedkoop gaan eten of iets drinken? Dit hoeft niet duur te zijn, maar wel supergezellig én kunnen we elkaar leren kennen (ehm... lekker kletsen!)! Ja

Wanneer? Zoals ik al zei, voor mij het liefst niet het weekend... Dit vanwege onder andere werk en zondag is de enige dag van de week dat ik samen kan zijn met mn vriend. Die heeft sinds de zomervakantie een full-time baan Lachen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 19:34

Ik wil ook graag mee. Ja

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 20:02

Leuk dat je mee wilt!

Misschien moeten we het een beetje duidelijker maken voor elkaar door het bij elkaar neer te zetten. Voorbeeld

Citaat:
1. Kim, 19 jaar, Tiel. Wanneer? Liefst een doordeweekse dag of zaterdag minimaal 3wkn van te voren ivm werk. Waar? Utrecht, Amersfoort? Ik heb OV (week én weekend). Wat? Shoppen, kletsen, eten/drinken? Ben overal voor in! Knipoog

2. Naam. Leeftijd. Woonplaats. Wanneer? Waar? Wat?

3. Naam. Leeftijd. Woonplaats. Wanneer? Waar? Wat?

Zoiets? Dan is het én een beetje overzichtelijk en dan kunnen we vanuit hier doorborduren over de vragen in kwestie Lachen

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 23:37

Hallooo Haha!
Ik heb nog niet heel actief gereageerd in het topic (omdat ik daar ook niet altijd behoefte aan heb Knipoog ), maar ik zou eigenlijk graag mee doen aan een meeting! Lijkt me wel gezellig eigenlijk. Voor mij is Utrecht/Amersfoort goed te doen. Als het op een zterdag is, moet ik vrij vragen en moet ik het dus wel vrij vroeg van tevoren weten. Lachen Ik ben benieuwd!

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 23:51

Citaat:
1. Kim, 19 jaar, Tiel. Wanneer? Liefst een doordeweekse dag of zaterdag minimaal 3wkn van te voren ivm werk. Waar? Utrecht, Amersfoort? Ik heb OV (week én weekend). Wat? Shoppen, kletsen, eten/drinken? Ben overal voor in! Knipoog

2. Lara, 16 Jaar, Tilburg [Noord-Brabant].
Wanneer? Het liefst een zaterdag en ik wil het ook graag een aantal weken van te voren weten.
Waar? Voor mij zou bijvoorbeeld Den Bosch goed uitkomen.
Wat? Ik ben voor vanalles in, bowlen is ook leuk (maar kan wel prijzig worden Tong uitsteken) maar ook ergens een terrasje pikken wat drinken, en wie weet heeft er hier iemand wel een stoer idee Haha!

3. Naam. Leeftijd. Woonplaats. Wanneer? Waar? Wat?

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 18:58

AniqueN schreef:
Hallooo Haha!
Ik heb nog niet heel actief gereageerd in het topic (omdat ik daar ook niet altijd behoefte aan heb Knipoog ), maar ik zou eigenlijk graag mee doen aan een meeting! Lijkt me wel gezellig eigenlijk. Voor mij is Utrecht/Amersfoort goed te doen. Als het op een zterdag is, moet ik vrij vragen en moet ik het dus wel vrij vroeg van tevoren weten. Lachen Ik ben benieuwd!

Schrijf je in zou ik zeggen Vork Leuk dat je mee wilt!

@ Lara: Den Bosch is voor mij ook helemaal okee Ja

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:21

Laar schreef:
Citaat:

2. Lara, 16 Jaar, Tilburg [Noord-Brabant].
Wanneer? Het liefst een zaterdag en ik wil het ook graag een aantal weken van te voren weten.
Waar? Voor mij zou bijvoorbeeld Den Bosch goed uitkomen.
Wat? Ik ben voor vanalles in, bowlen is ook leuk (maar kan wel prijzig worden Tong uitsteken) maar ook ergens een terrasje pikken wat drinken, en wie weet heeft er hier iemand wel een stoer idee Haha!

3. Francisca. 14 Vork . Apeldoorn [Gelderland]. Inderdaad het liefst op een zaterdag! Het liefst niet al te ver weg Bloos want, ik ben nog maar 14 en het is nog maar de vraag of m'n ouders me willen brengen. Haha! Het lijkt me erg gezellig om met z'n allen te gaan bowlen, maar is het voor jullie geen probleem dat ik 14 ben? Aangezien ik heel wat jonger ben dan de rest. Ach gut

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 12:28

@ lovertje13: Helemaal geen probleem, volgens mij Lachen Leuk dat je mee wilt.

@ Lara: Ik ben wel in voor een stoer idee! Misschien iemand ideeën? Vork

Ehm... Mensen... Misschien is het handig om binnenkort een paar data's te prikken over een tijd om te kijken wie er wanneer mee kan Lachen Want zo schiet het niet echt op Knipoog

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 15:35

Is inderdaad misschien wel handig ja om wat datums te prikken, maarre .. als we met alleen meiden zijn, is het dan niet superleuk om te gaan shoppen en daarna wat gezamelijk te eten ? Haha! Aangezien redelijk wat meiden daarvan houden... Tong uitsteken

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 16:16

lovertje13 schreef:
Is inderdaad misschien wel handig ja om wat datums te prikken, maarre .. als we met alleen meiden zijn, is het dan niet superleuk om te gaan shoppen en daarna wat gezamelijk te eten ? Haha! Aangezien redelijk wat meiden daarvan houden... Tong uitsteken

Go jij! Go jij!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 16:22

Stoer idee, of niet soms Cool

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:57

Dat klinkt wel stoer Tong uitsteken maar no offence, denk je dat we allemaal even geduldig zijn? iedereen gaat weer graag naar andere winkels enzo? Nouja, het gaat niet eens zo om het shoppen zelf eigenlijk. meer om dat we iets tofs gaan doen ja Haha!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:41

Als je mij in een kleding/schoenen winkel zet, ben ik lang zoet hoor. Tong uitsteken

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 19:01

Laar schreef:
Dat klinkt wel stoer Tong uitsteken maar no offence, denk je dat we allemaal even geduldig zijn? iedereen gaat weer graag naar andere winkels enzo? Nouja, het gaat niet eens zo om het shoppen zelf eigenlijk. meer om dat we iets tofs gaan doen ja Haha!

Ja Natúúlijk zijn we dat Vork En anders dan houden we/ze de tijd wel bezig met kletsen Clown

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 19:06

Ja ! Gezellig toch, lekker kletsen !! We hebben toch wel de zelfde intresses, paarden Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:33

Ik zal het lijstje ook even invullen:

4. Penny, 14 jaar.
Kootwijk, Gelderland.
Vooral weekenden, soms heb ik andere meetings of les, maar daar kunnen we wel omheen plannen.
Waar? Als we gaan rijden is Kootwijk het allermooist en centraal (gelegen aan de A1)
Wat? Rijden? Of gezellig wat drinken ergens, dan is Amersfoort of zoiets leuk, of Apeldoorn? Lachen

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:42

Apeldoorn zou voor mij het allerhandigst zijn, omdat ik daar zelf woon. Haha! En het centrum daar bied veel mogelijkheden. Lachen

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:13

Ik zou even op een rijtje zetten wie we nu allemaal op het lijstje hebben!
Wie er sowieso mee gaan:

Kimmm
Picassox (?)
Laar
Lovertje13

Hmm.. minder meiden dan ik dacht !
Jammer, maar misschien juist ook wel gezellig, dan heb je minder het gevoel van: buiten gesloten worden lijkt mij.
Maar, is het geen mogelijkheid om uit eten te gaan ?!
Dan kan je elkaar lekker leren kennen, en als we het leuk vinden kunnen we misschien elkaar vaker meeten. Lachen
Aangezien dit topic niet zo actief loopt, hoop ik dat er weer snel reacties komen. Lachen

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 12:39

Je hebt gelijk lovertje13. Uit eten gaan is ook een goed idee. Waar? Wanneer? Knipoog 's Avonds door de weeks of juist een keer in het weekend?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:18

Voor mij het liefst in Apeldoorn en omstreken, maar ik weet niet hoe het bij de anderen met het vervoer zit?
Bij ons in Apeldoorn, in het centrum zitten veel leuke restaurantjes, denk aan het Steakhouse, The American etc !
Als we het op een avond willen, zou dat donderdagavond moeten worden, want dan is het centrum geopent.
In de weekenden weet ik geen tijden, maar ik kan voor de liefhebbers wat restaurantjes hier opzoeken en met de openingtijden erbij?