Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:1. Kim, 19 jaar, Tiel. Wanneer? Liefst een doordeweekse dag of zaterdag minimaal 3wkn van te voren ivm werk. Waar? Utrecht, Amersfoort? Ik heb OV (week én weekend). Wat? Shoppen, kletsen, eten/drinken? Ben overal voor in!
2. Naam. Leeftijd. Woonplaats. Wanneer? Waar? Wat?
3. Naam. Leeftijd. Woonplaats. Wanneer? Waar? Wat?
Citaat:1. Kim, 19 jaar, Tiel. Wanneer? Liefst een doordeweekse dag of zaterdag minimaal 3wkn van te voren ivm werk. Waar? Utrecht, Amersfoort? Ik heb OV (week én weekend). Wat? Shoppen, kletsen, eten/drinken? Ben overal voor in!
2. Lara, 16 Jaar, Tilburg [Noord-Brabant].
Wanneer? Het liefst een zaterdag en ik wil het ook graag een aantal weken van te voren weten.
Waar? Voor mij zou bijvoorbeeld Den Bosch goed uitkomen.
Wat? Ik ben voor vanalles in, bowlen is ook leuk (maar kan wel prijzig worden) maar ook ergens een terrasje pikken wat drinken, en wie weet heeft er hier iemand wel een stoer idee
3. Naam. Leeftijd. Woonplaats. Wanneer? Waar? Wat?
AniqueN schreef:Hallooo
Ik heb nog niet heel actief gereageerd in het topic (omdat ik daar ook niet altijd behoefte aan heb), maar ik zou eigenlijk graag mee doen aan een meeting! Lijkt me wel gezellig eigenlijk. Voor mij is Utrecht/Amersfoort goed te doen. Als het op een zterdag is, moet ik vrij vragen en moet ik het dus wel vrij vroeg van tevoren weten.
Ik ben benieuwd!
Laar schreef:Citaat:1. Kim, 19 jaar, Tiel. Wanneer? Liefst een doordeweekse dag of zaterdag minimaal 3wkn van te voren ivm werk. Waar? Utrecht, Amersfoort? Ik heb OV (week én weekend). Wat? Shoppen, kletsen, eten/drinken? Ben overal voor in!
2. Lara, 16 Jaar, Tilburg [Noord-Brabant].
Wanneer? Het liefst een zaterdag en ik wil het ook graag een aantal weken van te voren weten.
Waar? Voor mij zou bijvoorbeeld Den Bosch goed uitkomen.
Wat? Ik ben voor vanalles in, bowlen is ook leuk (maar kan wel prijzig worden) maar ook ergens een terrasje pikken wat drinken, en wie weet heeft er hier iemand wel een stoer idee
3. Francisca. 14. Apeldoorn [Gelderland]. Inderdaad het liefst op een zaterdag! Het liefst niet al te ver weg
want, ik ben nog maar 14 en het is nog maar de vraag of m'n ouders me willen brengen.
Het lijkt me erg gezellig om met z'n allen te gaan bowlen, maar is het voor jullie geen probleem dat ik 14 ben? Aangezien ik heel wat jonger ben dan de rest.
lovertje13 schreef:Is inderdaad misschien wel handig ja om wat datums te prikken, maarre .. als we met alleen meiden zijn, is het dan niet superleuk om te gaan shoppen en daarna wat gezamelijk te eten ?Aangezien redelijk wat meiden daarvan houden...
Laar schreef:Dat klinkt wel stoermaar no offence, denk je dat we allemaal even geduldig zijn? iedereen gaat weer graag naar andere winkels enzo? Nouja, het gaat niet eens zo om het shoppen zelf eigenlijk. meer om dat we iets tofs gaan doen ja