Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fanny_loverr schreef:carolien, wie was jij nou ook alweer![]()
Ik weet van de helft niet echt wie het nou was..![]()
Nee halsters, ze hebben daar heel veel paarden.
Maar ik had ook liever gezien dat alle paardjes gewoon een eigen hoofdstel hadden or.
Klaasje schreef:Hé dat ziet er leuk uit! Ik ken de eigenaresse van het Fjordenpaard wel, en ga er binnenkort met de Friese Bokkers meeting heen. Ziet er erg gezellig uit, leuke foto's ook.
Met hoeveel waren jullie?
Widner schreef:FJORDENPAARDD
Daar ben ik op kamp geweest van de zomer
Weet iemand mischien hoe deze fjord heet?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WVKS87YD
Corianne_ schreef:GEMEEN HOOR, DIE LAATSTE GROEPSFOTO.
Leo_ke schreef:Voortaan even bereid zijn de regels te lezen?
Het is niet toegestaan na de startpost met max. 15 foto's, nog meer foto's te plaatsen. Deze behoren als link getoond te worden.
Het scheelt voor iedereen als in het vervolg, dit dan ook gedaan wordt. Ik pas het nu aan, maar een volgende keer gaat een topic gewoon op slot.
Kylyco schreef:Hey wat een leuke rit. Ik rijd ook altijd in die omgeving. Kan het zijn dat ik jullie tegen gekomen ben? In de middag. Ik was op skeelers met een wit/ zwarte hond. En haalde een groep ruiters in bij een paar bochten.
Het leek in ieder geval en gezellige groep
fanny_loverr schreef:ik weet niet welke groep je dan bent tegen gekomen.
we waren gesplitst, 1 groep ging niet in rengalop en die waren met z'n 5-en.
de wel rengalop groep waren met zo'n 8 of 9 ofzo geloof ik.
jáa yvette was echt toppie
Kylyco schreef:Hey wat een leuke rit. Ik rijd ook altijd in die omgeving. Kan het zijn dat ik jullie tegen gekomen ben? In de middag. Ik was op skeelers met een wit/ zwarte hond. En haalde een groep ruiters in bij een paar bochten.
Het leek in ieder geval en gezellige groep