23-2-07 excursie paardenslachterij nijkerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re: 23-2-07 excursie paardenslachterij nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 11:17

Jammer ik moet helaas afzeggen op die dag vertrekken wij namelijk op vakantie Verdrietig!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 12:45

jammer chatelaine !

er was in het vorige topic iemand die voor een lunch wilde zorgen, wil diegene zich ook even in dit topic melden Haha!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 15:58

JoyCiej007 schreef:
Citaat:
naam ........................woonplaats..........vervoer
1 Crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
(of miss auto als ik die kan lenen van mijn papa)
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
4 Chatelaine..................Lelystad...............Met de toettoet....
5 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
6 ElCamino.....................Naarden..............auto
7 Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
8 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
9 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
10 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
11 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
12 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
13 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
14 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
15 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
16 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
17 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
18 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
19 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
20 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
21 Patsur..............................Wassenaar.................OV? Heb iig Nessah gepbt..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:18

@ nessah en patsur: ik mag de auto van mijn vader pakken de 23e en ga dus met de auto. Interesse om mee te rijden?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:20

Citaat:
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
5 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
7 Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
8 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
9 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
10 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
11 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
13 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
14 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
15 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
16 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
18 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
19 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
20 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
21 Patsur..............................Wassenaar.................OV? Heb iig Nessah gepbt..
22 kiwiko..............................delft............... kunnen mensen mee

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:21

Citaat:
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........ OOTOOO
4 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
5 ElCamino.....................Naarden..............auto
6 Nessah.......................Leiden.................met ma_rie_tje???(zo ja, pm me even om af te spreken)
7 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
8 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
9 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
10 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
11 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
12 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
13 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
14 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
15 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
16 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
17 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
18 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
19 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
20 Patsur..............................Wassenaar.................met ma_rie_tje?? (zo ja, pm me even om af te spreken)
21 kiwiko..............................delft............... kunnen mensen mee

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:30

voor de gene die iets vroeg over hoeveel paarden ze slachten die dag.
Ik bel op dinsdag/woensdag van te voren om te vragen hoeveel paarden hij heeft.
Als hij er maar een paar (lees 5 of 6) heeft, dan "hangen" ze allemaal al om 9 uur, vandaar dat we zo "vroeg" daar moeten zijn...

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 10:10

roossie22: kan ik met jou mee rijden? Ik wil wel naar jou toe komen fietsen (tenzij je helemaal in de bushbush buiten Utrecht woont, dan kunne n we misschien ergens afspreken)? Ik betaal uiteraard benzinekosten mee

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:18

hai,

dat was ik Knipoog , alleen wordt de 23 niks, wij zijn tot de 24 op vakantie,

maar weet wel leuk broodjes ding vlakbij

sas

crossmonster schreef:
jammer chatelaine !

er was in het vorige topic iemand die voor een lunch wilde zorgen, wil diegene zich ook even in dit topic melden Haha!

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:50

ben benieuwd. Ik ga denk ik donderdag en vrijdag al beginnen met mn stage zodat ik 2 dagen vrij kan nemen en dan hoop ik dat vrijdag lukt Lachen of ik regel dat ik later (smiddags kan komen Knipoog )

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:18

Ellebel schreef:
roossie22: kan ik met jou mee rijden? Ik wil wel naar jou toe komen fietsen (tenzij je helemaal in de bushbush buiten Utrecht woont, dan kunne n we misschien ergens afspreken)? Ik betaal uiteraard benzinekosten mee

hai...
dat is prima hoor!
ik woon in bilthoven, maar vind het geen probleem om even langs utrecht te rijden... evt. het station, beetje afhankelijk van waar je woont.
ik hoor het wel even..
we pb'en wel even verder over hoe en wat Haha!

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:26

jammer dat het te ver weg is voor mij.ene kant ben ik wel nieuwsierig maar andere kant zo scheiterd als wat,ik hou het topivc wel in de gaten hoe die dag is geweest..

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:31

jojo23 schreef:
.ene kant ben ik wel nieuwsierig maar andere kant zo scheiterd als wat

oooo, maar ik heb wel een grote mond dat ik meega omdat ik het interessant vind, maar ondertussen schijt ik ook in mn broek voor wat ik daar aan ga treffen hoor Knipoog

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:38

Ik ben vrij die dag dus even op promessa afwachten of ik mee kan rijden Lachen
IK vind het redelijk griezelig worden ........
ALleen het woord al .... Dan hangen ze allemaal..
brrrr
* heeft nog steeds moed *

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:42

Echt, het valt heel erg mee (ik ben dus al wel eens op een slachterij geweest maar nog nooit in Nijkerk, hoor daar wel hele goede verhalen over vandaar dat ik zelf een keertje wil gaan kijken). En je kunt altijd ter plekke nog beslissen wat je wel en niet wil zien, als je het toch niet ziet zitten kun je vast wel even ergens anders wachten. Ik vond zelf dat zo gauw ze hangen ik ze niet echt meer als paarden zie.

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:13

Natassja, je mag meerijden hoor Knipoog!

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:38

JoyCiej007 schreef:
p.s voor mensen die met openbaar vervoer reizen; tegen die tijd kunnen we misschien om een bepaalde tijd afspreken om te verzamelen bij het station in Nijkerk? heb net gekeken, treinen komen gewoon op station aan, en dan is het volgens 9292ov.nl nog ong. 15 min. lopen naar het slachthuis.. stel dat er meerdere mensen evt. met ov gaan, dan is 't misschien makkelijker te vinden en gezelliger e.d om gezamenlijk naar de slachterij te lopen... Knipoog

Lijkt me wel wat, ik kom ook met OV op het station in nijkerk aan.

Zijn er nog mensen die langs station nijkerk komen en mensen willen oppikken daar?

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:42

hey meiden.

Promessa meld zich weer....
ik ben blij dat de datum vast staat en dat het allemaal geregeld is..

Ik denk dat we tegen die tijd met zn alleen staan te janken...

Ik denk dat het wel gezellig is dat we daarna even met zn alle gaan eten, en over de excursie kunnen napraten.

@ KIM: je kan meerijden hoor...

Ik heb nog een plekje vrij hoor.... dus als iemand wilt meerijden dan hoor ik het wel...

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:57

denk dat we dat beter allemaal tegen die tijd af kunnen spreken.
als dat nu allemaal al wordt afgesproken komen er (ws) erg veel wijzigingen waardoor de afspraken niet (meer) duidelijk zijn er er veel verwarring komt...

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:58

Haha! Hier spreekt ervaring Haha!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:01

ja Haha!

en dat is errruuuggg irritant! de ene denkt a, de 2e b, maar eigenlijk is c afgesproken.

Dus tja, uit ervaring kan ik zeggen dat dat het beste een week of 1,5 ofzo van te voren af kan spreken

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:05

crossmonster schreef:
de datum is bekend

vul in dit topic je naam in de quote erbij als je ook mee wilt gaan.

Citaat:
19 japielover......................amersfoort................openbaarvervoer of met iemand mee

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:17

@japie lover: zou erg fijn zijn als je de nieuwste lijst quote....

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:27

ma_rie_tje schreef:
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........ OOTOOO
4 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
5 ElCamino.....................Naarden..............auto
6 Nessah.......................Leiden.................met ma_rie_tje mee
7 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
8 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
9 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
10 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
11 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
12 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
13 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
14 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
15 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
16 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
17 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
18 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
19 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
20 Patsur..............................Wassenaar.................met ma_rie_tje mee
21 kiwiko..............................delft............... kunnen mensen mee
22 japielover......................amersfoort................openbaarvervoer of met iemand mee

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:04

Promessa schreef:
hey meiden.

Promessa meld zich weer....
ik ben blij dat de datum vast staat en dat het allemaal geregeld is..

Ik denk dat we tegen die tijd met zn alleen staan te janken...

Ik denk dat het wel gezellig is dat we daarna even met zn alle gaan eten, en over de excursie kunnen napraten.

@ KIM: je kan meerijden hoor...

Ik heb nog een plekje vrij hoor.... dus als iemand wilt meerijden dan hoor ik het wel...

Inderdaad, het zal voor sommigen misschien wel emotioneel worden (ik kan tegen vanalles en nog wat, maar soms moet zélfs ik een traantje weg pinken...

Dan is het wel gezellig en fijn om het even goed 'af te sluiten' met een gezellig kopje koffie/lunch oid, je hebt natuurlijk een hoop indrukken te verwerken, en aangezien wij 'bokkers' gráág discussieren over allerhande dingen, is het wel gezellig om dan even na te praten Lachen