Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoyCiej007 schreef:Citaat:naam ........................woonplaats..........vervoer
1 Crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
(of miss auto als ik die kan lenen van mijn papa)
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
4 Chatelaine..................Lelystad...............Met de toettoet....
5 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
6 ElCamino.....................Naarden..............auto
7 Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
8 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
9 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
10 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
11 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
12 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
13 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
14 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
15 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
16 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
17 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
18 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
19 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
20 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
21 Patsur..............................Wassenaar.................OV? Heb iig Nessah gepbt..
Citaat:naam ........................woonplaats..........vervoer
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
5 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
7 Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
8 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
9 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
10 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
11 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
13 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
14 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
15 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
16 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
18 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
19 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
20 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
21 Patsur..............................Wassenaar.................OV? Heb iig Nessah gepbt..
22 kiwiko..............................delft............... kunnen mensen mee
Citaat:naam ........................woonplaats..........vervoer
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........ OOTOOO
4 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
5 ElCamino.....................Naarden..............auto
6 Nessah.......................Leiden.................met ma_rie_tje???(zo ja, pm me even om af te spreken)
7 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
8 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
9 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
10 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
11 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
12 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
13 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
14 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
15 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
16 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
17 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
18 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
19 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
20 Patsur..............................Wassenaar.................met ma_rie_tje?? (zo ja, pm me even om af te spreken)
21 kiwiko..............................delft............... kunnen mensen mee
crossmonster schreef:jammer chatelaine !
er was in het vorige topic iemand die voor een lunch wilde zorgen, wil diegene zich ook even in dit topic melden
Ellebel schreef:roossie22: kan ik met jou mee rijden? Ik wil wel naar jou toe komen fietsen (tenzij je helemaal in de bushbush buiten Utrecht woont, dan kunne n we misschien ergens afspreken)? Ik betaal uiteraard benzinekosten mee
jojo23 schreef:.ene kant ben ik wel nieuwsierig maar andere kant zo scheiterd als wat
JoyCiej007 schreef:p.s voor mensen die met openbaar vervoer reizen; tegen die tijd kunnen we misschien om een bepaalde tijd afspreken om te verzamelen bij het station in Nijkerk? heb net gekeken, treinen komen gewoon op station aan, en dan is het volgens 9292ov.nl nog ong. 15 min. lopen naar het slachthuis.. stel dat er meerdere mensen evt. met ov gaan, dan is 't misschien makkelijker te vinden en gezelliger e.d om gezamenlijk naar de slachterij te lopen...
crossmonster schreef:de datum is bekend
vul in dit topic je naam in de quote erbij als je ook mee wilt gaan.Citaat:naam ........................woonplaats..........vervoer
19 japielover......................amersfoort................openbaarvervoer of met iemand mee
ma_rie_tje schreef:naam ........................woonplaats..........vervoer
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........ OOTOOO
4 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
5 ElCamino.....................Naarden..............auto
6 Nessah.......................Leiden.................met ma_rie_tje mee
7 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
8 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
9 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
10 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
11 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
12 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
13 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
14 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
15 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
16 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
17 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
18 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
19 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
20 Patsur..............................Wassenaar.................met ma_rie_tje mee
21 kiwiko..............................delft............... kunnen mensen mee
22 japielover......................amersfoort................openbaarvervoer of met iemand mee
Promessa schreef:hey meiden.
Promessa meld zich weer....
ik ben blij dat de datum vast staat en dat het allemaal geregeld is..
Ik denk dat we tegen die tijd met zn alleen staan te janken...
Ik denk dat het wel gezellig is dat we daarna even met zn alle gaan eten, en over de excursie kunnen napraten.
@ KIM: je kan meerijden hoor...
Ik heb nog een plekje vrij hoor.... dus als iemand wilt meerijden dan hoor ik het wel...