Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Garmana schreef:Wie gaan er zowieso mee en wie heeft er een auto tot beschikking en wie gaat er met de trein en geef even aan in welke provincie je woont.
#- Garmana- trein (tenzij iemand in de buurt woont en langs mij kan)- Woont in (Renswoude) Gelderland!
Geen auto tot beschikking!
door_ schreef:Garmana schreef:Wie gaan er zowieso mee en wie heeft er een auto tot beschikking en wie gaat er met de trein en geef even aan in welke provincie je woont.
#- Garmana- trein (tenzij iemand in de buurt woont en langs mij kan)- Woont in (Renswoude) Gelderland!
Geen auto tot beschikking!
Ik woon in Veenendaal en heb een auto!
Garmana schreef:Dat is fijn.. Maar moeten het nog wel even over reiskostenvergoeding hebben als we gaan denk ik?
door_ schreef:Garmana schreef:Dat is fijn.. Maar moeten het nog wel even over reiskostenvergoeding hebben als we gaan denk ik?
Tja, wat mij betreft is t zo, ik moet dr toch heen, en als je niet heel ver uit de richting woont mag je wat mij betreft meerijden, kost je wel een bakkie koffie ofzo...
Garmana schreef:door_ schreef:
Tja, wat mij betreft is t zo, ik moet dr toch heen, en als je niet heel ver uit de richting woont mag je wat mij betreft meerijden, kost je wel een bakkie koffie ofzo...
Ow dat vind ik bestik woon het dorp naast je
![]()
Even offtopic wat een nare ervaring heb je mee moeten maken heel veel sterkte!! (heb je prof gelezen)
KiWiKo schreef:geweldig innitiatief.............. absoluut!
KiWiKo schreef:ik ben al zovaak op het slachthuis geweest.......... maar de rendac vind ik wel heel intressant
maar ik wil ook wel mee naar het slachthuis hoor