Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RenWaBl schreef:Maar is het dan de bedoeling om daar ook te overnachten of hoe gebeurt dat dan?
Citaat:naar mijn idee gewoon sochtend daarheen iedereen voor zichzelf. en dan rijden..wat drinken..en savonds of smiddags weer naar huis..toch>???
luxje schreef:Klinkt heel gezellig, maar ik heb geen vervoer
Als jullie in Kootwijkerbroek gaan rijden, heb ik nog wel een routebeschrijving van dat bos, is echt prachtig rijden daar, we zijn er 5 jaar op ponykamp geweest.
Zal vanaf Winterswijk denk ik ruim anderhalf uur rijden zijn.
Beauty_yana0 schreef:Ik wil ook wel mee met me verzorgpaard, en miss de eigenaresse ook wel met haar paard,
Maar dan heb ik een probleem, want mijn verzorgpaard is HEEEEEEL moeilijk te laden
Urose schreef:misschien wil ik ook wel mee
ben er al 2 keer op ponykamp geweest en het is geweldig daar
danielluhhhh schreef:Beauty_yana0 schreef:Ik wil ook wel mee met me verzorgpaard, en miss de eigenaresse ook wel met haar paard,
Maar dan heb ik een probleem, want mijn verzorgpaard is HEEEEEEL moeilijk te laden
die van Nikj ook
danielluhhhh schreef:luxje schreef:Klinkt heel gezellig, maar ik heb geen vervoer
Als jullie in Kootwijkerbroek gaan rijden, heb ik nog wel een routebeschrijving van dat bos, is echt prachtig rijden daar, we zijn er 5 jaar op ponykamp geweest.
Zal vanaf Winterswijk denk ik ruim anderhalf uur rijden zijn.
aah..jammermisschien is er over een maand ofzo wel een oplossing??
Citaat:
aah..jammermisschien is er over een maand ofzo wel een oplossing??
Citaat:
nope, want mijn auto kan/mag geen trailer trekken
en ik ben niet van plan een andere auto aan te schaffen