Jahaaa, dat zie je dan wel!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Many schreef:Ben ik nu heel flauw als ik zeg dat ik liever 'ons' clubje hou enzo? Want wij kennen haar helemaal niet. Maargoed ik weet niet wat de rest wil natuurlijk!
Many schreef:Wooo serieus?
We kunnen op zich best lang blijven volgens mij, want we hoeven toch helemaal niks te doen voor school (Jurjen, Nynke & ik dan)
Plien91 schreef:Many schreef:Ben ik nu heel flauw als ik zeg dat ik liever 'ons' clubje hou enzo? Want wij kennen haar helemaal niet. Maargoed ik weet niet wat de rest wil natuurlijk!
Mij maakt het niet heel veel uit, ik ken Tamar ook wel irl. Maar ik kan het ook wel begrijpen dat we weer liever 'ons' clubje hebben
Many schreef:Maandag nog een letterkunde toets? Dat is balen!Jamaar jamaar je moet niet je school verprutsen omdat je graag naar Pruim wilt! Want nou dat vind ik zielig
Jurjen schreef:Many schreef:Maandag nog een letterkunde toets? Dat is balen!Jamaar jamaar je moet niet je school verprutsen omdat je graag naar Pruim wilt! Want nou dat vind ik zielig
Och, volgens mij hoef ik niet eens voor die toets te leren.
En anders zeg ik gewoon tegen mevrouw Jansma-Dijkman: "Ja maar mevrouw, ik had laatst toch een hele mooie regenwolk met een bliksem op 't bord getekend en helemaal ingekleurd?"
Lerares: "Ja, en?"
Jurjen: "Nou, ik ben toch vet sexy enzo, kan ik dan geen 10 krijgen?"
Lerares: "Nee, hoogstens een paar puntjes erbij op"
Jurjen: "IK BEN JE DICTATOR, GEEF MIJ EEN 10! JETZT!"
Lerares: "Ooh grootmacht Jurjen, ik zal u gehoorzamen! *onderwerpt zich aan mijn gezag*
Many schreef:
Many schreef:Ben ik nu heel flauw als ik zeg dat ik liever 'ons' clubje hou enzo? Want wij kennen haar helemaal niet. Maargoed ik weet niet wat de rest wil natuurlijk!