ingeuh schreef:Jodelaahee! Ik ben ook van de partij! (als het goed is) Ik kom Marijkjuh @ bokt aanmoedigen met haar pony!
Ik ben d'r dus ook en waarschijnlijk doe ik mee ( maar dat moet nog even geregeld worden )
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ingeuh schreef:Jodelaahee! Ik ben ook van de partij! (als het goed is) Ik kom Marijkjuh @ bokt aanmoedigen met haar pony!

) Citaat:Nancy_ met paard(herkenning: rood, donkerbruine pony, creme bontje onder het zadel)
Miszs_Kitty met paard(herkenning: oranje of wit, zwarte pony, bruin bontje onder het zadel)
Joscaa met paard (Wss in 4-EverHorse setje)
arans (miss) zonder paard(herkening uhh.. vel roze jas )
ingeuh zonder paard, (herkenning; groene bomberjack, lang met blonde krullen. )
Marijkjuhmet paard (herkenning: appaloosa paard, heeft rood haar en sproeten,1.60 m lang, gewoon wit setje)
Sabientjuhh22 met paard (herkenning: fel oranje setje, vospony, staat aan dezelfde trailer als Nancy_ )
Mizsz_Kitty schreef:asl we startijden weten kunnen we altijd nog iets afspreken qua meeting.......misschien als dat allemaal beetje aansluit

gelukkig heb ik sabine bij me, die is niet zo'n lafaard, die durft dat wel.
) maar als het goed is rond de 1.55 
)
Marijkjuh schreef:Hahaha, kweet niet of ik dat durf. Maar Inge vast wel![]()
Jou herken ik misschien vanwege je ava, ga je trouwens ook met het paard van je ava heen ? ( tis toch een paard ? )

Nancy_ schreef:
Ik durf alleen nooit zo erg op iemand af te stappen...![]()
staat zo gaaf op zwart

)
heel jammer want wij hadden waarschijnlijk al vervoer enzo en onze VP (de shet dus) die zou het denk echt heel leuk vinden