Iedereen die dit berichtje niet via pm heeft gekregen graag nog even aanmelden hoe meer zielen hoe meer... jaja
na een doodgelopen topic over de meeting hier nog maar even een berichtje om te kijken of er ook daadwerkelijk animo voor is... er staat nog helemaal niks vast dus heb je leuke ideeen kom er dan mee! mijn pm box staat open! we hebben nu al aardig wat mensen uit de nop gevonden hier op bokt en wilden dus gaan meeten... lijkt het je leuk om te gaan rijden of liever ergens wat drinken e.d.? heb je vervoer? laat die dingen even weten door mij of een pm te sturen! hoop dat er dit keer wat van komt, want wat die andere bokkers kunnen kunnen wij ook!
denk dat het weekend of vakantie het handigste is...maar ik zou zeggen kom maar op met ideeen...we hoeven toch ook niet per se meteen deze maand? gewoon als iedereen een beetje kan enzo..
bijvoorbeeld haha...ik kreeg net een berichtje van tinka_maris, dat je in zeewolde ook een 2 uren rit daar kan maken, aar is misschien niet zo handig om nou met zn allen naar zeewolde te gaan...