. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. suus_ schreef:19 november komt mij ook goed uit want dan hoef ik sofia niet te doen.
fallstar schreef:Trouwens.. Mijn zusje wil graag mee.. En dan kan mijn pappie waarschijnlijk wel rijden.. Dat is wel oke toch?
Want zo hadden wij het ook zo'n beetje afgesproken
Jouw zusje gaat zoiezo mee en toen kwamen we er op dat ik ook mee ging en dat het leuk zou zijn om met nog wat mensen van bokt te gaan
Maar is er niet een stal wat dichterbij? In kijkduin ofzo? fallstar schreef:suus_ schreef:19 november komt mij ook goed uit want dan hoef ik sofia niet te doen.
En ik ben op vakantie

) maar het lijkt me wel goed om elkaar eerst te leren kennen, voor degene die elkaar nog nooit hebben gezien...
Ik ga ook weer verder met school
Woplala schreef:Dan kunnen we toch bij Chantal in de zaak wat gaan eten ofzo?Ik ga ook weer verder met school

.
Dus als iemand zn paps of mams gaat rijden en toevallig nog een trekhaak over heeft *hint*
Jol vind het zelf ook gewedlig op het strand, dus als het even kan neem ik het liefste haar mee!
Anique_Vaandrig schreef:de manege zal niet zo'n probleem zijn (zou niet weten waarom) eerder de vraag hoe ik erheen moet
?
nou ja, niet bij mij op stal, maar ik weet altijd wel ergens een trailer te lenen/ huren
alleen heb ik niemand die zn auto ervoor wil parkeren en me een "sleepje" die kant uit kan geven 
haha, nee hoor ik vraag t van tevoren wel!
Heb nog flink staan bleren en gillen toen papsie dat besloot.. Maar we leasen en dat scheelde behoorlijk qua geld.. Wel stom, nou ben ik echt afhankelijk van Sander als ik ergens heen wil. 
!