Ik heb even een PM naar iedereen gestuurd Probeer nog even mensen mee te krijgen want er zijn er nu maar 4, met mij erbij we moeten natuurlijk ook niet met 20 zijn, maar een paar meer is natuurlijk gezellig:P Alhoewel het met z'n 4en ook leuk kan zijn!
okay ja zckr heb ik een e-mailadres zullen we het anders in ieder geval in de stad doen en mocht het slecht weer zijn gaan we bij de hema in het restaurant zitten:P of ergens binnen in een cafe:P
het liefst wil ik het nog steeds in het weekend Zondag is voor mij de allerbeste optie .. Woensdag word het toch weer eind van de middag ofzo.. En mijn zus is 6 december jarig Weet dus niet helemaal zeker of ik dan een paar uur weg mag :|
Hoezo kan het niet op 1 zondagje bij jou dan ..? Op woensdag zou ik namelijk ook mijn verzorgpony moeten afzeggen dan.. En dat heb ik nooit zo graag ..maarja.. als ik het ruim van te voren zeg is het niet zo erg
Wat ben ik steeds bezig :S..... Denk de hele tijd dat ik 24 en 25 november vrij ben.. maar t is 28 en 29 november dat ik vrij ben.. maar 28 november kan ik niet.. 29 november is op een woensdag
poeh..doordeweeks zit ik zo moeilijk Kan dus alleen op die vrije dag doordeweeks.. Na 2 december kan ik die ene week niet..woensdag is mijn zus jarig en voor de rest ben ik pas 4 uur thuis.. Gaat nog lastig worden :p