Of je noemt haar gewoon Aukje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Machonito schreef:waar wil je de meeting houden mischien kan ik wel mee doen
Maris89 schreef:Fijn, Marcia! Gaat alles weer goed met d'r?
Hannah: Ik zou ook niet gelijk het strand op gaan hoor, we gaan wel een keertje gezellig wandelen in de Wollebrand. Ben er btw met Astrid een paar keer geweest en weet nu ongeveer hoe we bij het strandje moeten komen. Ze had ook nog een hele gezellige weg terug, maar die weet ik niet meer zeker. Nouja, dan gaan we gezellig verdwalen.
fallstar schreef:Maris89 schreef:Fijn, Marcia! Gaat alles weer goed met d'r?
Hannah: Ik zou ook niet gelijk het strand op gaan hoor, we gaan wel een keertje gezellig wandelen in de Wollebrand. Ben er btw met Astrid een paar keer geweest en weet nu ongeveer hoe we bij het strandje moeten komen. Ze had ook nog een hele gezellige weg terug, maar die weet ik niet meer zeker. Nouja, dan gaan we gezellig verdwalen.
Whahaha nou ook leukik houd wel gelijk de hele dag en avond vrij als we er samen vandoor gaan
kimftNinja schreef:Hannah, paard van me vriendin heet Kyra..vind ik ook een leuke naam!
Maris89 schreef:Haha, nou inderdáad! Wie noemt z'n paard nou 2 Hot 2 Handle?
[edit]
Jeetje, Sjors heeft nu wéér een dik been. Al een aantal dagen aan het stappen maar het is precies hetzelfde been als de vorige keer. De DA zei de vorige keer dat het een wondje was die van binnen gaan onsteken maar ik geloof er niks meer van.