We kunnen.-Op het strand wat leuks doen en wat op een terrasje wat drinken.-In leiden naar de bios gaan als ik meer weet zeg ik het!
ik sleep mijn vriendin aniek ook wel ff mee die woont in leiden en is aniekje op bokt.. weten we al een datum??
Nee gewoon ergetns in november ofzo *pakt der agenda*zaterdag 11 november (over 2 wekenZaterdag 18 november (over 3 wekenzaterdag 25 november (over 4 weken)Zaterdag 2 december (over 5 weken )Kies maar
Ik woon ook vlakbij leiden (valkenburg). Het lijkt mij ook best wel leuk om samen met CoriienRN te komen.
Ik zou graag mee willen maar 11 & 25 november kan ik niet. En de andere dagen moet ik werken van 9 tot 6.
Meliaforever schreef:we kunnen ook op een zondag ik kijk wel, als er een datum geprikt is kijk ik of ik mee kan
meeting lijkt me leuk. Maar ligt wel beetje aan welke leeftijden mee spelen. Dus gemengt is leuk, maar alleen jong is niet zo leuk voor mij
ihhi pris WAARSCHIJNLIJK kom ik ook dus je hebt leeftijd genootje.... maar echt meten is het voor ons dan niet meer alleen als er 1 persoon die hier heeft laten blijken misschien ook wel te komen komt lijkt het me beter dat ik thuis blijf...