Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jentel schreef:de leeftijden liggen best hoger hoor!!![]()
![]()
Ik ben 36 dusssss....
Chrystal-gek schreef:jentel schreef:de leeftijden liggen best hoger hoor!!![]()
![]()
Ik ben 36 dusssss....
Ja, dat weet ik toch ook niet.
Daarom mijn 'tot een behoorlijk stukje erboven'...
Best netjes geformuleerd toch?
jentel schreef:keurig meid!!!![]()
maar ik voel me 18 hoor..![]()
noortje schreef:ik vind het net iets te kort op de vorige rit, dus ik denk dat het voor mij deze keer over gaat,, veel plezier allemaal!
noortje schreef:ik hoorde van julia dat het aankomende zondag ging worden..
en mocht dat niet doorgaan, als de organisatie nu begint met regelen dan zal het niet lang meer duren voor dat de volgende rit komt
noortje schreef:ik hoorde van julia dat het aankomende zondag ging worden..
en mocht dat niet doorgaan, als de organisatie nu begint met regelen dan zal het niet lang meer duren voor dat de volgende rit komt
Chrystal-gek schreef:Wat ik wel een leuk idee vind, is om na de rit nog even gezellig wat te gaan drinken/eten.
Vond het jammer dat zaterdag bijna iedereen na de rit meteen verdwenen was.
LiSSy schreef:Chrystal-gek schreef:Wat ik wel een leuk idee vind, is om na de rit nog even gezellig wat te gaan drinken/eten.
Vond het jammer dat zaterdag bijna iedereen na de rit meteen verdwenen was.
*grinnik* wij zijn nog ruim een halfuur bezig geweest om Uris te trailer in te krijgen![]()
daar waar sabrina en dennis de rit willen organiseren zit ook een cafe, dus wat drinken moet mogelijk zijn lijkt me...
ik hoop in ieder geval op een zondag in eind november... anders wordt het me te snel
Chrystal-gek schreef:LiSSy schreef:
*grinnik* wij zijn nog ruim een halfuur bezig geweest om Uris te trailer in te krijgen![]()
daar waar sabrina en dennis de rit willen organiseren zit ook een cafe, dus wat drinken moet mogelijk zijn lijkt me...
ik hoop in ieder geval op een zondag in eind november... anders wordt het me te snel
Zoals ik al zei, bijna iedereen.
Ik was een van de laatsten die vertrok, de moeder van Isabel er achter aan, want ik blokkeerde blijkbaar haar autoen Dennis achter mij aan want die moest ik naar de snelweg loodsen .
Toen waren jullie volgens mij al weg.
Als je nou gezegd had dat je hulp nodig had...
Ennuh, halfuur klooien met trailerladen is nog niks, geloof mij maar![]()
Chrystal-gek schreef:Zal ik dan eens een datum roepen?
Weekend van 18/19 november?