Bijvoorbeeld, omdat jij altijd niet kunt Patty? En er meer mensen de andere dagen niet kunnen, dus dan wordt het kiezen. En jullie mogen van mij best 15 oktober of 29 gaan, maar een beetje raar als de topicstarter er niet bij is.
22 ste komt mij ook het beste uit.. en inderdaad ik vind het wel een beetje raar als kelly en Esmee der niet bijzijn. 29 ste ga ik ook kijken in holten dus ben ik der ook niet
want om eerlijk te zeggen.. vind ik gewoon recht door rijden niet echt.. *wauw*..
een als het gebied een beetje afwisseld vind ik het wel leuk... maarja.. Hoor het wel..! enne... zondag de 22ste is in de herfstvakantie toch?? dan moet ik zowiezo nog even kijken me ouders zouden dan waarschijnlijk op vakantie gaan.. en dan heb ik geen vervoer..
Heej , Ik ga waarschijnlijk morgen avond naar Halloween, Dan zal k het vragen! 22e is voor mij ook makkelijk denk ik, er staat niets in de agenda van mijn ouders dat ze dan moeten werken dus het KAN zijn dat ik weg moet maar ik regel wel wat 29e kan ik niet want dan heb ik de cross Maar ik zal het morgen aan Hoekman EN mn ouders vragen , haha xx Manon
Er is bos, en een zandpad langs het water ? Er loopt wel een weg langs het kanaal maar dat is wel een stuk verderop, ik heb nog nooit een pony er naar zien kijken.. Dat is ook alleen het eerste stuk, verder op is er helemaal niks meer aan verkeer.
en waarom langs een kanaal lopen? en waarom geen Bos rit?? hehe (ben niet nieuwgierig?) ik vergelijk het nu in me hoofd met ons kanaal in apeldoorn.. en dat is gewoon oersaai