Overzicht wie er tot nu toe mee gaat:pearl_tjeWendyDesireeSjoertoudehinkenNankaIrene2Adil 18Nog meer?
ik ga het liefst naar boekelo, omdat ik niet weet hoe ik in oldenzaal moet komen. maar bussen zijn er natuurlijk altijd! ik zal eens kijken of lisanne1 mee wil
Ik denk dat er op genoeg mensen zijn met wie je wel mee zou kunnen rijden. In ieder geval met mij wel, ik woon niet zo ver weg.
Hier nog iemand die het wel leuk lijkt om mee te gaan! Denk dat Marlies (oliver hier op bokt) ook wel wil. Over welke data gaat t ?
Irene2 schreef:ik ga het liefst naar boekelo, omdat ik niet weet hoe ik in oldenzaal moet komen. maar bussen zijn er natuurlijk altijd! ik zal eens kijken of lisanne1 mee wil Je kan eventueel ook met mij meerijden.
irene, als ik ga, neem ik de auto mee, dus jij en lies kunnen dan gewoon met mij meerijden Kom ik gewoon net voor die tijd naar stal Baloe'tje doen
Dan wil ik ook wel mee... lijkt me onzin om met zoveel auto's te gaan en ik woon toch bij jullie in de buurt, nanka en pearl
He maar we moeten nu echt iets vast gaan zetten hoor. Hoeveel personen, hoe laat en waar (Oldenzaal?) ivm reserveren. Tenminste ik neem aan dat het wel verstandig is om te reserveren.
Klokhoes Restaurant Bistro 't> Meer: RestaurantsWaagstraat 12 7571EA Oldenzaal Tel: 0541 512183 Er moet gereserveerd worden want het is niet groot en het is snel vol dus.
Overzicht wie er tot nu toe mee gaat:pearl_tjeWendyDesireeSjoertoudehinkenNankaIrene2Adil 18MachieClaudia23 ???