Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lucy_ schreef:En gaan we alleen naar de film..?
Kunnen we niet iets anders bedenken..?
En we moeten nou niet alles gaan doen want tja en de rest die mee wil dan..?
_lucy_ schreef:En gaan we alleen naar de film..?
Kunnen we niet iets anders bedenken..?
Miriano schreef:_lucy_ schreef:Dan zit je daar een beetje, hoe moet ik er btw komen..?
Fiets, trein, auto.
Flip schreef:hier mag ook wel denk ik maar dat is een beetje verweg voor iedereen.. naja film is wel goed pakken we een kinderfilm dan hoeven we toch niet stil te zijn
_lucy_ schreef:
Fietsen..? naar Best..?
Trein heb ik geen geld meer voor..
Auto; heb geen rijbewijs en weet niet of mijn ouders willen/kunnen brengen/halen..
Miriano schreef:gFlip schreef:hier mag ook wel denk ik maar dat is een beetje verweg voor iedereen.. naja film is wel goed pakken we een kinderfilm dan hoeven we toch niet stil te zijn
Pcies
Het gaat toch om de lol, niet om de film
*Vind ik*
Miriano schreef:_lucy_ schreef:
Fietsen..? naar Best..?
Trein heb ik geen geld meer voor..
Auto; heb geen rijbewijs en weet niet of mijn ouders willen/kunnen brengen/halen..
Jep, fietsen.
Zover is dat niet.
En je moet er iets voor over hebben.
litteltje schreef:of of.. we gaan naar Piet Plezierkun je zo van die fietsen/skelters whatever huren.. klinkt dom maar dat kan zooo grappig zijn
Luusjee schreef:kan ze dan met jou en Yvonne meefietsen
Luusjee schreef:Miriano schreef:
Jep, fietsen.
Zover is dat niet.
En je moet er iets voor over hebben.
kan ze dan met jou en Yvonne meefietsen
litteltje schreef:of of.. we gaan naar Piet Plezierkun je zo van die fietsen/skelters whatever huren.. klinkt dom maar dat kan zooo grappig zijn
Miriano schreef:Luusjee schreef:kan ze dan met jou en Yvonne meefietsen
Ja, woon 20 minuutjes van Lucy af.
_lucy_ schreef:Ik zou echt neit weten hoe ik moet fietsen hoor..
Met de auto is Best toch een half uur..? hoe ver is dat dan wel niet met de fiets..
?
_lucy_ schreef:Neeh, dat is toch geen 20 min.?
Miriano schreef:litteltje schreef:of of.. we gaan naar Piet Plezierkun je zo van die fietsen/skelters whatever huren.. klinkt dom maar dat kan zooo grappig zijn
Dan neem ik de camera mee
Miriano schreef:_lucy_ schreef:Ik zou echt neit weten hoe ik moet fietsen hoor..
Met de auto is Best toch een half uur..? hoe ver is dat dan wel niet met de fiets..
?
Mijn ouders wel, geloof ik.
Dan vraag ik dat gewoon.
Met de auto is best 20 minuten, geloof ik, maar met de fiets kun je binnendoor.