Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:IS HET NIET DUIDELIJK WAT DE BEDOELING IS VAN DE MEETING, VRAAG DIT DAN EVEN NA VIA EEN PM.
romenique schreef:EVEN EEN REACTIE OP WAAROM TOPIC NA 3 DAGEN AL GESLOTEN IS
WIJ willen een meeting organiseren, iedereen "babbelt" leuk en verzint vanalles, NIET VEEL mensen reageren naar ONS toe. WIE ORGANISEERT DE MEETING EIGENLIJK ?????
Voor een meeting te organiseren, is een beetje medewerking van jullie kant niet verkeerd.
Robin geeft aan haar tel.nr niet te willen afgeven aan een vreemde .... Prima, kan ik me iets bij voorstellen, hoe moet ik je dan bereiken, via bokt ???
Ik heb MEER te doen, dan alleen uitstapjes te organiseren voor jullie. Ik heb niet de tijd om UREN op bokt door te brengen.
Wij stellen onze locatie ter beschikking, investeren een hoop tijd en geld in een meeting voor jullie. Medewerking verlenen d.m.v. doorgeven van je naam en tel.nr is dan wel op zijn plaats.
De mensen die wel te kennen hebben gegeven ECHT geinterreseerd te zijn in een meeting komen op 09 september 2006.
Wij bekijken hoe deze meeting verloopt en of het ZIN heeft om een tweede meeting te organiseren.
Wordt er een tweede meeting georganiseerd, dan laten we iets van ons horen.
VAN ONS UIT IS DEZE MEETING GOED BEDOELD
TIP VOOR IEDEREEN:
WORDT ER EEN MEETING GEORGANISEERD, BEDENK DAN OF JE MEEWILT OF NIET. IS HET NIET DUIDELIJK WAT DE BEDOELING IS VAN DE MEETING, VRAAG DIT DAN EVEN NA VIA EEN PM.
IEMAND DIE EEN MEETING WIL ORGANISEREN HEEFT VAST AL IDEEEN.
WIL JE TOCH JE IDEEEN DOORGEVEN OVER EEN EVT. AANPASSING IN DE MEETING, GEEF DIT DAN DOOR VIA PM, GA NIET MET ELKAAR DISCUSSIEREN OVER WIE/WAT WANNEER EN HOE LAAT, DE ORGANISATOR VAN DE MEETING BESLIST UITEINDELIJK OVER WAT ER GEDAAN WORDT EN WANNEER.
MVG SANDRA
XxLiEsJuHhxX schreef:waarom ben je zo bang je nr te geven...?
3 dage inderdaat wel kort ja..