_Linda schreef:ojjoh..heb even 9292ov.nl gekeken, reistijd is toch een behoorlijke tijd..dus denk niet dat ik aanwezig zal zijn.
Jammer

Zijn er nog meer mensen die mee willen? maakt niet uit als je geen hond hebt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Linda schreef:ojjoh..heb even 9292ov.nl gekeken, reistijd is toch een behoorlijke tijd..dus denk niet dat ik aanwezig zal zijn.
Citaat:naam aantal honden wanneer kun je?
1 elmiran, 1 Chihuahua, maakt mij niet uit, heb over een week pas weer een hond
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2 Mieke 1 Drentsche Patrijshond In het weekend, behalve in het weekend van 9 september ivm weekendje weg met de knollies
3
4
5
6
7
8
9
10
elmiran schreef:Citaat:naam aantal honden wanneer kun je?
2 Mieke 1 Drentsche Patrijshond In het weekend, behalve in het weekend van 9 september ivm weekendje weg met de knollies
3 borrie01 1 golden retriever als de datum vast staat hoor ik het wel en kijk ik of ik moet werken.
4
5
6
7
8
9
10
borrie01 schreef:elmiran schreef:
naam aantal honden wanneer kun je?
3 borrie01 1 golden retriever als de datum vast staat hoor ik het wel en kijk ik of ik moet werken.
4 Tiso met jack en burded.. maakt niet uit. ma als het op een zaterdag is ff kijken vanwege de markt hier(moet misch werken)
5
6
7
8
9
10
elmiran schreef:Citaat:naam aantal honden wanneer kun je?
3
4
5 bentuh.. engelsebulldogX? (drentsche patrijshond) 28 aug en dan elk weekend
6
7
8
9
10
oke, die van mij blijft gewoon de hele tijd aan de lijn. Hondje is nogal eenkennig (zit meestal alleen bij m'n moeder, mij vind ze niet zo aardig....) wil haar gewoon menemen omdat ik een betere band met dat beestje moet krijgen. Als ik haar thuis roep rent ze gewoon weg. Ze komt alleen bij me als er verder niemand thuis is.
3
4
5 bentuh.. engelsebulldogX? (drentsche patrijshond) 28 aug en dan elk weekend
6 Ilsiie, 1 jack russel gladhaar X jack russel ruwhaar (terriër-jackrussel), vanaf de week na 26 aug ieder weekend
7
8
9
10