pff roze maandag is nog nooit zo druk geweest volgens mij We hebben echt er ruim een half uur er over gedaan om van die katapult naar de mac te lopen pfff niet leuk meer!
Maar we hebben het over leefd, maar wat getrek geduw en gescheld!
Haha ja gisteren was het zeker druk. Ik kwam van de film af (Heuvelpoort) en moest naar de parkeergarage lopen op het Koningsplein. Daar doe je normaal misschien twee minuten over, gisteren heb ik er bijna een half uur overgedaan .
Ja, het was echt super druk en daar inderdaad bij de katapul was echt een opstopping! Wij kwamen er ook niet door en het heeft echt lang geduurt. Gelukkig was het verder wel te doen alleen op de teurgweg moest ik even een stuk alleen naar de fietsen lopen en daar heb ik echt 30 minuten over gedaan!
gisteravond geweest... pff ik ben in een eng ding geweest joh, die hoge zweefmolen, en nog een raar ding.. ik ben nog nooit zooo misselijk geweest.... verder was het gezellie!
haha ja das waar liepen er wel meer rond. Ik liep er samen met rowie_lover hier op bokt echt erg bij. Voorgaande jaren gingen we altijd in onze roze prinsessenjurk en dit jaar was het tijd voor iets anders dus nu waren we maar als sletterige potjes gegaan. Echt lachen die reacties van mensen.