Voor het strand heb ik dat wel over

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
krumel schreef:ik zal wel proberen om een trailer te regelen... dat zal iig wel lukken, maar ik weet niet of er misschien hier iemand is die met een trailer kan/mag rijden.
@Ilsiie: als die voor mij was bedoeld, dankjeeeik krijg haar der nog wel op denk ik, ze is niet zo gauw echt 'bang'(wel als ze er eenmaal in is maar dan is het te laat
) Als het doorgaat zou ik sowieso natuurlijk wel een paar keer oefenen met trailer op en af laden.
Wanneer is trouwens ongeveer het plan om deze strandrit te houwe?
crossmonster schreef:jij hebt makkelijk praten , jij rijd met mij mee
Ilsiie schreef:krumel schreef:ik zal wel proberen om een trailer te regelen... dat zal iig wel lukken, maar ik weet niet of er misschien hier iemand is die met een trailer kan/mag rijden.
@Ilsiie: als die voor mij was bedoeld, dankjeeeik krijg haar der nog wel op denk ik, ze is niet zo gauw echt 'bang'(wel als ze er eenmaal in is maar dan is het te laat
) Als het doorgaat zou ik sowieso natuurlijk wel een paar keer oefenen met trailer op en af laden.
Wanneer is trouwens ongeveer het plan om deze strandrit te houwe?
hij was idd voor jou
maarrehm, straks gaat je paard er op de terugweg niet meer op..
*en ja, ik spreek uit ervaring*
heen moest ze met longeerlijnen, terug geblinddoekt..
dus daarom ga ik haar deze zomer trailermak proberen te maken, als ik de trailer van de buurman mag lenen.. hoe ik het ga doen weet ik nog niet maar 't komt wel goedmaar zo ver ga ik niet met d'r rijden, naar zeeland