Ik zou wel kunnen, maar heb sinds 2 weken erg veel last van mijn knie...dus lichamelijk lukt het me jammer genoeg niet. Misschien dat onze PV (ponyverzorgster) wel weer mee gaat?!
Op de dinsdag (18e toch?) kan ik waarschijnlijk wel.
Naam; Sander Leeftijd; 14 rijervaring; 6 jaar Paard/pony, en makkelijk/moeilijk; Paard, maakt niet uit 1 of 2 uur rijden; Boeit niet Eigen vervoer; Denk het wel, desnoods met de fiets
Heeeej! Ik meld me ook weer aan, zie net pas dit topic, dankzij anke. Dus bij deze: Naam; Barbara Leeftijd; 16 rijervaring; beetje rondhobbelen, en vorige keer ging het ook goed, dus we proberen het weer Paard/pony, en makkelijk/moeilijk; Paard, liefst makkelijk 1 of 2 uur rijden; liefst 2 uur, was vorige keer wel erg leuk Eigen vervoer; zekers Ik hoop eigenlijk een beetje dat ik weer op Wanni kan, beviel me vorige keer erg goed... Maar dat hoor ik nog wel.. Nou, hoop dat het weer zo mooi blijft! Groetjes, mij
Ja, Anke zei het opeens: Ja, ga je naar de bokt\rit? Ik zo, ja even kijken.. Maar dat kan dus. Klopt het dat het dus dinsdag de 18e is? En zo ja, hoelaat? En kan ik misschien weer op Wanni, als er neit teveel gegadigden zijn? Ik hoor het wel. Groetjes, mij