Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Odyne schreef:Voorstel? T weekend voor de intro? Kunnen we wageningen vast verkennen!
Shiloh schreef:welke zondag bedoel je nu dan?
W_W schreef:Misschien is het makkelijk voor de overzichtelijkheid dat iedereen ff pbtje stuurt naar mij of TS (moet ik eerst even vragen) zodat we precies weten hoeveel mensen er komen!![]()
peelemeisje schreef:W_W schreef:Misschien is het makkelijk voor de overzichtelijkheid dat iedereen ff pbtje stuurt naar mij of TS (moet ik eerst even vragen) zodat we precies weten hoeveel mensen er komen!![]()
Mij mag je ook Pb'en..Toestemming!
Riemke schreef:joehoe!! er is een datum!!
ik kan wel denk ik... alhoewel de AID dan natuurlijk bezig is van de unie(18 aug), maar dat betekent hopen feestjes dus dat is al helemaal een ideaal avondprogrammaik kan jullie wel binnenloodsen bij KSV dan, want ik weet niet hoe het zit met jullie en toegang die dagen tot de verenigingen (je hebt dan nog geen bandje..en ikk neem aan ook nog geen collegekaart)
Shiloh schreef:volgens mij ben ik de enige uni mensjehahahahaha
laat maar zitten anders... anders ga ik wel gewoon niet mee, maakt me niet zoveel uit.
Odyne schreef:Ik ben het eens, de 18de, 20.30 zal ik er wel zijn! (nu nog n slaapplaats regelen)
Shiloh schreef:jah maar ik weet nog niet eens eigenlijk of ik de 25ste dan eigenlijk wel kan... dus speciaal voor mij hoeft het niet hoor...