Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ania schreef:Zeg ik vind wel dat er opvallend veel paarden hier opeens een kwaaltje hebben hoor
) En als ze nu een trailer ziet krijg ik der al niet meer langs, ookal staat de trailer 100 m verderop zo gauw ze een trailer ziet stopt ze en verzet ze zich gigantisch om erbij in de buurt te komen. dus 't gaat me denk ik niet lukken om haar erin te krijgen. Ania schreef:Zeg ik vind wel dat er opvallend veel paarden hier opeens een kwaaltje hebben hoor
mickeytje schreef:Aparte reactie vind ik dit... denk je dat ik hier sta te liegen?
Mijn paard is een maand geleden bijna afgemaakt, is super veel ziek geweest en loopt nu eindelijk na al die tijd eens goed, dit zit er gewoon helaas helemaal niet in voor ons.
)
. ik heb een paard en zou haar graag meenemen. ze is met mij een keer op de trailer geweest. dat ging best goed maar duurde wel erg lang, erg weg was ze er niet van maar denk dat ze wel weer op een trailer stapt. ik kan ook oefenen op stal.
Citaat:Ania- Pony + 1 extra- Geen vervoer(niet nodig)- evnt 2 paards trailer, maar geen chauffeur- geen tent- Van 8 t/m 16 aug
Citaat:Ania- Pony + 1 extra- Geen vervoer(niet nodig)- evnt 2 paards trailer, maar geen chauffeur- geen tent- Van 8 t/m 16 aug
Anzjuhlaa schreef:Citaat:Ania- Pony + 1 extra- Geen vervoer(niet nodig)- evnt 2 paards trailer, maar geen chauffeur- geen tent- Van 8 t/m 16 aug