Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shanetimo schreef:is het al 3 september haahaha.Kan niet wachten!Is het een idee (om misschien meerdere bokkers uit de buurt te trekken) dat er ook twenters mee mogen lopen maar dan aan de hand?En aangespannen combi's?
luxje schreef:
Meer bokkers zijn altijd welkom natuurlijk dus help mee om ze op te trommelen zou ik zo zeggen
Ik zal het navragen van de twenters en/ of aangespannen combinaties bij Natasha, oké?
Dan hoor je dat nog.
LindaLinda schreef:Ik ga het overleggen! we wonnen hier toch vlakbij en lijkt me supper
even wat vraagjes, (sorry als ik er over heen heb gelezen)
*Mogen alle rassen meedoen?
*Is het 2 aan 2?
*En mag je zelf die groep samenstellen?
Dat was het wel voor even!
Ga het vanavond overleggen! het lijkt me supper!
Sily schreef:Ik denk er even over na, klinkt wel leuk,maar om het paardje nou mee te sleuren naar Breda![]()
Dat zal een huurdertje moeten worden, zitten daar nog superbrave bij voor mijn onervaren maar dappere boyfriend?
LindaLinda schreef:Als ik meedoe, wil ik met een vriendin mee doen, die rijd op de halfinger die smane met mijn haflinger in 1 wei staat, en die is niet zo gemakkelijk buiten als de mijne er niet bij is, dan is alles ineens eng! haha
Daarom de vraag of wij samen dan 1 groepje zouden kunne vormen, als we mee zouden doen