Lorenzolover kan iig niet op zondag.
[edit] Eliana ook niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

horsewisper schreef:Eva zet mij maar op de lijst , Ik ga mee. Het liefst in het weekend op een zondag als dat kan heel graag.
Jack en Buck gaan allebij mee, Zijn water ratten.
LovesSaartje schreef:Ik zal een paar datums neerzetten, zeggen jullie dan maar wat het beste uit komt(dit zijn alleen weekenden als jullie liever doordeweeks hebben moet je dat maar even zeggen
)
zaterdag 8 juli
Zondag 9 juli
(dit is denk ik voor de meeste te vroeg, om in een krappe 2 weken tijd een trailer te regelen?)
zaterdag 15 juli
zondag 16 juli
zaterdag 22 juli
zondag 23 juli
zaterdag 29 juli
zondag 30 juli
zaterdag 5 augustus
zondag 6 augustus
zaterdag 12 augustus
zondag 13 augustus
Als jullie de datums dat jullie WEL kunnen vet gedrukt willen maken?
Evaa_ schreef:
Degene die mee gaan:
* Evaa_
* LovesSaartje
* Eliana
* Lorenzolover
*Horsewisper
*_Lady_lover_ (misschien?)
lorenzolover schreef:horsewisper schreef:Eva zet mij maar op de lijst , Ik ga mee. Het liefst in het weekend op een zondag als dat kan heel graag.
ik ben bang van waterratten

lorenzolover schreef:horsewisper schreef:Eva zet mij maar op de lijst , Ik ga mee. Het liefst in het weekend op een zondag als dat kan heel graag.
ik ben bang van waterratten
)
daar kan ik iig wel heen, ik wordt dan gewoon van vakantie af opgepikt
vraag me niet waarom, zou het ook niet weten.... horsewisper schreef:Yvonne neemt een pony van mij als ze er geen mee kan nemen.
lijkt me heel leuk ,maar waar was het ook al weer. en dan zit ik nog met een probleem,het vervoer en woon nog al een eindje weg
lijkt me heel leuk ,maar waar was het ook al weer. en dan zit ik nog met een probleem,het vervoer en woon nog al een eindje weglijkt me heel leuk ,maar waar was het ook al weer. en dan zit ik nog met een probleem,het vervoer en woon nog al een eindje weg
Alleen nog vervoer regelen.