Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bolletje schreef:Hey zou leuk zijn roby en kaar ,maar we krijgen ze de trailer niet in. Tenzij we met zijn allen een vrachtwagen huren ???
maylolover schreef:hoii
uhmm kaar ik kan wel een keer vragen waneer je mee kan als mell ofzo niet kan
Want we zijn nu natuurlijk bezig met dat mennen
MireilleSmit schreef:Hoi, ik wil ook wel mee! Ligt er wel aan welke zondag we gaan. Houden jullie er rekening mee om wel een dagvergunning voor het strand te kopen? Je kan gokken om zonder te gaan, maar als ze je snappen, krijg je een bekeuring en kan je terug en dat is erg jammer als je alles geregeld hebt! Je mag dan wel pas 's avonds het strand op.
maylolover schreef:ja dat is waar
maar ik weet niet wat raag en quest doen en quest wil somso ok uhh nogal graag vooraan lopen
maylolover schreef:wij rijden ong. 3 kwartier met aardig veel draf enz. dus an moet een uurtje ong toch ook wle lukken?
Verosjaak schreef:oh ja idd. het is an's topic maar die is wat vaak afwezig dus laat ik dan maar alvast beginnen met een lijstje opstellen. ik doe er ook het ras bij zodat we weten of het wel kan passen. ik zit namelijk met een belg. En woonplaats paard zodat we weten hoe ver we van elkaar vandaan zitten.
En ruiterbewijs doe ik er ook bij. Weet niet of het nodig is maar hoe meer mensen met zo'n bewijs hoe veiliger we rijden
Naam: Veronique
Buitenrij ervaring: bijna 4 jaar
Ruiterbewijs: ja
Paard: Vera
Ras: Belg
Woonplaats paard: Zuidland
Dagen dat ik kan: doordeweeks ligt aan werkrooster en zondag zoiezo.
Toestemming: Moet ik nog vragen maar dat doe ik pas als alles zeker is.
Trailer: Heb ik niet zelf maar kan ik huren of idd een vrachtwagen.
Naam: Joëlle
Buitenrij ervaring: Ruim 2 jaar, met eigen paard. (3 jaar met lessen)
Ruiterbewijs: nee
Paard: Sabriene
Ras: ?? Misschien kwpn X New forest, iig 1,55
Woonplaats ruiter en paard: Hardinxveld-Giessendam
Dagen dat ik kan?: Alles behalve zondag
Toestemming: Nog vragen.
Trailer: nee, kan er misschien een van een vriendin krijgen, maar ik weet niet (denk niet) dat mijn pa mee wil werkenVrachtwagen is idd een goed id!
Yuri schreef:MireilleSmit schreef:Hoi, ik wil ook wel mee! Ligt er wel aan welke zondag we gaan. Houden jullie er rekening mee om wel een dagvergunning voor het strand te kopen? Je kan gokken om zonder te gaan, maar als ze je snappen, krijg je een bekeuring en kan je terug en dat is erg jammer als je alles geregeld hebt! Je mag dan wel pas 's avonds het strand op.
Je mag juist overdag het strand opal meerdere malen verteld in dit topic.
Vergunning moet je inderdaad wel halen, kun je kopen bij de VVV in oostvoorne of rockanje. is iets van 2.50 per dag. Ik heb een jaar vergunning dus hoef geen een apart