Opzich maakt mij het niet zo veel uit hoe veel.. Daar doe ik niet moeilijk over.. Dagje Walibi is wel leuk wat jij al zei Alleen vind ik het wel doodeng Maar daar kan ik me vast wel overheen zetten
Ik vind het opzich wel een leuk idee, heb alleen niet heel veel tijd de komende weken (zit nl met stage enz..) Dus verzinnen jullie maar wat en wanneer en dan kijk ik wel of ik mee kan enz
Ja walibie vind ik ook leuk En btw, je kan met airmails er voor 5 euro heen ofzo, als je zoveel punten hebt en 5 euro, Kan je op die stite een kaartje bestellen, Duurt wel een weekje, maar als je het van te voren weet kan het wel
Ik heb ook geen leuke ideën,, We kunne ook wel als mooi weer is, naar het heerderstrand gaan bijvoorbeeld, maar dat is voor sommige weer zo ver ofniet?
Voordelen van Walibi is dat je dat ook kunt doen als het wat minder weer is.. Bij het strand ben je gewoon afhankelijk van het weer.. en dat weet je geen week van tevoren of het mooi word
En als we bij iemand thuis een film gaan kijken en zelf wat eten klaarmaken? Maar ik weet niet of dat leuk en haalbaar is... Waarschijnlijk is dat niet goed te doen.
Dat vond ik ook al een groot nadeel van het strand.
We kunnen niet de dag van tevoren afspreken wanneer we gaan, en met het weer weet je het nooit. Op voorspellingen moet je i.i.g. niet te veel vertrouwen.