Auky schreef:Op welke dag valt dat?
Ik heb net in de agenda gekeken en dat valt op een zondag.En dan kan ik natuurlijk ook

Groetjes pipanda
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Auky schreef:Op welke dag valt dat?
Inky_devil schreef:op een zondag zou ik even moeten kijken want dan kan ik misschien met Devil vanuit schipluiden naar madepolder kunnen rijden of naar maris en giorgy en van daaruit verder. Anders kan ik misschien nog mee op mijn bijrijdpaard.
Inky_devil schreef:We staan nu in schipluiden bij Jan verboon op de oostveenseweg als het goed is dus dat is wel een eindje rijden.
Auky schreef:Wordt inderdaad een barefoot
Maar wel met een swaybackpad eronder en dat is het punt. Die zijn dus bijna nergens te krijgen.
Als ik 'm hier in Nederland koop, ben ik 175 euro kwijt, terwijl ze in Amerika rond de 80 dollar zijn. Daarom ben ik nu dus een beetje aan het informeren wat het kost zo'n ding naar Nederland te halen, maar die shop werkt niet echt mee helaas..
Maris89 schreef:Auky schreef:Wordt inderdaad een barefoot
Maar wel met een swaybackpad eronder en dat is het punt. Die zijn dus bijna nergens te krijgen.
Als ik 'm hier in Nederland koop, ben ik 175 euro kwijt, terwijl ze in Amerika rond de 80 dollar zijn. Daarom ben ik nu dus een beetje aan het informeren wat het kost zo'n ding naar Nederland te halen, maar die shop werkt niet echt mee helaas..
Er komt hier wel iemand uit Amerika, misschien kan je aan diegene vragen of die hem voor je koopt en dan opstuurd?
Auky schreef:Hmm geloof niet dat de 9e het gaat worden voor ons, maar als verder iedereen kan, lekker gaan rijden hoor!
Die zondag heeft mijn (ex-)instructrice manegedienst en staat er waarschijnlijk alleen voor en heb dus beloofd te komen helpen als er geen vervanging is. Plus het feit dat we dan waarschijnlijk nog steeds geen zadel hebben...
Maar mocht die vervanging geregeld worden, ga ik gewoon mee, even proberen of Auk lief genoeg is om de rit mee te kunnen rijden zonder zadel
Zo niet, dan draaien we lekker om en vervolgen de rit in ons uppie
Maris89 schreef:Auky schreef:Hmm geloof niet dat de 9e het gaat worden voor ons, maar als verder iedereen kan, lekker gaan rijden hoor!
Die zondag heeft mijn (ex-)instructrice manegedienst en staat er waarschijnlijk alleen voor en heb dus beloofd te komen helpen als er geen vervanging is. Plus het feit dat we dan waarschijnlijk nog steeds geen zadel hebben...
Maar mocht die vervanging geregeld worden, ga ik gewoon mee, even proberen of Auk lief genoeg is om de rit mee te kunnen rijden zonder zadel
Zo niet, dan draaien we lekker om en vervolgen de rit in ons uppie
Zonder zadel??Kan je niet dat zadel gebruiken die je bij de vorige meeting ook gebruikte? Anders wachten we toch even een paar weekjes
Ik heb alle tijd van de wereld.