Nog meer liefhebbers... En nog ideeen om af te spreken??? Is misschien wel handig
obsession
Geplaatst: 10-06-02 12:08
Ja slim om ff van alles af te spreken idd. Doree gaat denk ik ook wel mee stappen! Zal dr effe emailen!
Anneke
Geplaatst: 10-06-02 12:10
Ik ben ook sinds gister vrij gezellig... Maar ik weet niet of ik dit wel aandurf!
prakkie
Geplaatst: 10-06-02 12:11
Is goed...Gezellig dat Doree ook meegaat, ze krijgt alleen geen fotocamera in haar handen
ideeen om af te spreken:
-Bij pregini thuis (als dat mag van haar), zij woont nl. in Amsterdam -In een cafe op het leidse of rembrandtplein, iets wat makkelijk te vinden is en waar je elkaar ook makkelijk kan vinden..
prakkie
Geplaatst: 10-06-02 14:54
Tuurlijk wel Anneke, gewoon meegaan... we bijten niet hoor!!!!
Mike
Geplaatst: 10-06-02 15:27
prakkie schreef:
Is goed...Gezellig dat Doree ook meegaat, ze krijgt alleen geen fotocamera in haar handen
Toch nog iemand die m'n raad opvolgd! }>
aprillicious
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 09:41
Ik vind het prima, jullie mogen bij mij thuis afspreken. Woon aan de snelweg, dus dat moet niet moeilijk zijn om te vinden. Bedenk wel dat jullie in topconditie moeten zijn, want jullie moeten dan 7 trappen lopen
Verder is het bij mij nog Gratis parkeren, neem aan dat we niet met z'n allen met meerdere auto's richting stad gaan
Ik hoor het wel, diegene die met de auto komen, stuur me ff een pb voor de routebeschrijving. Weet niet of mensen nog met ov komen? Ik hoor het wel.
obsession
Geplaatst: 11-06-02 10:09
Pregini schreef:
Ik vind het prima, jullie mogen bij mij thuis afspreken. Woon aan de snelweg, dus dat moet niet moeilijk zijn om te vinden. Bedenk wel dat jullie in topconditie moeten zijn, want jullie moeten dan 7 trappen lopen
hehe dat doe ik iedere dag al dus voor my no problemo!
prakkie
Geplaatst: 11-06-02 10:35
Ok we spreken dus af bij Pregini... Lijkt me idd verstandig om met niet te veel auto's de stad in te gaan, aangezien je ze ook ergens kwijt moet..
Iemand een idee voor een tijd??? Ik ga eerst nog uit eten met mijn ouders, dus niet te vroeg aub (neem aan dat dat toch niet de bedoeling is...) als er nog mensen mee willen rijden, laat het ff weten.
Ik probeer m'n moeders auto mee te nemen, dat is een scenic en met een beetje geluk kunnen we daar allemaal in Dat hoeven we maar met 1 auto
aprillicious
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 10:43
Tuurlijk passen we wel met z'n allen in een auto, gewoon op elkaars schoot
Is 23:00 uur een idee? Want eerder hoeven we de stad nog niet in, beetje rustig anders. Tenzij jullie eerst willen drinken ergens om los te komen