Bonita14 schreef:Ik ga ook wel mee17e is goed
rianne ; wil je dan vragen aan jan of ik mee kan rijden met de trailer?
Leuk als je ook meegaat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonita14 schreef:Ik ga ook wel mee17e is goed
rianne ; wil je dan vragen aan jan of ik mee kan rijden met de trailer?
kimbalover schreef:haha lief dat je rekening met mij houd![]()
jah ik zit die andere dagen bij mijn moeder in enschede en wil wel heel graag mee, is echt kimba haar ding dat crossen![]()
zal ik morgen ff aan Jan vragen of die mij dan kan brengen
_Catlover_ schreef:kimbalover schreef:Nou dan word het:
Stellert --> Mandy & Stellert
_Snooplover_ --> Manon & Snoopy
_Catlover_ --> Kelly & Catcho
kimbalover --> rianne & Kimba
Bonita14 --> Sharona & Bonita
Alleen als we de 17e gaan, de andere ken ik nie
En Patty kan wel mee voor foto's te maken ja!![]()
Of iemand moet nog een ander paardje voor dr hebben?
LeO_nie schreef:ik wil wel mee..
maar moet wel eerst 3 kwartier rijden:(
kunnen we niet dichterbij?:P:P
kimbalover schreef:oohjah hoelaat spreken we daar af en waar?
_Catlover_ schreef:kimbalover schreef:oohjah hoelaat spreken we daar af en waar?
Ik dacht zelf aan 12 uur bij die manege van dat bos zelf?
En voor Mandy dan dat die bij Esmee staat om een bepaalde tijd en met Manon en mij meerijd?
stellert schreef:hoop eigenlijk dat we wat eerder kunnen... dan hebben de meeste gewoon te de tijd om mee te rijden niet dat ze dan weer eerder weg moeten en iemand die nog mensen weet gewoon vragen hoe meer hoe beter tog
stellert schreef:jah was der al een keer eerder langs heen gereden en zondag ook toen stond catcho in de wei met oscar. jah is goed dan ben ik rond kwart voor 11 bij jullie ( of eerder als je denkt dat je het niet red om 11 dan daar te zijn ) majaa dat bespreken we dan wel evenik ga nu weer ik lees het vanavond allemaal wel even
calimerofoxy schreef:Kelly, kan ik dan ook eerst bij jullie op stal komen? Dan ik misschien met Manon mee kan fietsen?
stellert schreef:ik heb misschien nog 4 mensen die mee gaan maar ze wisten het nog niet zeker of ze konden:
_Catlover_ --> Kelly & Catcho
_Snoopylover_ --> Manon & Snoopy
Stellert --> Mandy & Stellert
Kimbalover --> Rianne & Kimba
Bonita14 --> Sharona & Bonita
Leonie --> Leonie & Bianca
Soraya --> Soraya & Grace ( niet zeker )
Danielle --> Danielle & ? ( niet zeker )
Wendy --> Wendy & Cas ( niet zeker )
Linda --> Linda & Speedy ( niet zeker )
Mensen die ook gewoon op de fiets mee gaan ook even op het lijste zetten.
Bonita14 schreef:Mandy ; hou je er wel rekening mee, dat we daar wel gaan galloperen en alles.. want toen leonie met ons meewas wou ze ook haast niet galloperen enzo.. maargoed mij maakt het niet uit, maar denk niet dat de hele groep er zin in heeft alleen maar te stappen ed alleen omdat leonie niet wil galloperen
_Catlover_ ; Haha wat jij ontspannen noemt, ik denk dat ik de volgende dag loop te stressen op dat paard
Bonita14 schreef:Mandy ; hou je er wel rekening mee, dat we daar wel gaan galloperen en alles.. want toen leonie met ons meewas wou ze ook haast niet galloperen enzo.. maargoed mij maakt het niet uit, maar denk niet dat de hele groep er zin in heeft alleen maar te stappen ed alleen omdat leonie niet wil galloperen
_Catlover_ ; Haha wat jij ontspannen noemt, ik denk dat ik de volgende dag loop te stressen op dat paard