Bokt snuffelmarkt Mantinge

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja

Re: Bokt snuffelmarkt Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:56

Yep, Augustus wordt de achtste alweer, geweldig toch zo een traditie
Ik zie er iedere keer verschrikkelijk tegenop (heb ik dit keer overigens niet gehad maar ik was deze week ook te ziek om te denken geloof ik ) maar toch leef ik er ook altijd weer erg naartoe.
Iedere keer ben ik bang dat het helemaal niet gezellig wordt en al 7 keer heb ik het bij het verkeerde eind gehad en is het gewoon bere gezellig, dus we gaan gewoon door

Riëtte schreef:
Eerste foto van T@nj@: Cody, Riette en Marloes (oftewel "zus")

Ah, zus Marloes dus Is ze al eerder meegeweest soms want ze komt mij echt heel erg bekend voor!

Je had overigens over die dekjes idd gelijk, ik heb daar dus echt straal overheen gelezen denk ik, ik weet het echt niet meer Maar Freggel was wel blij, die heeft er weer een paars dekje bij

Zo en nu ga ik echt naar bed, eerst in de regen nog even een rondje paard lopen en dan snel slapen.

Welterusten allemaal

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:02

Het was zeker gezellig vandaag en hoop echt de volgende keer weer aanwezig te zijn.Werk in een kleding winkel en met dus heel vaak werken op zaterdag.Maar als we het weer een heletijd van te voren weten kan ik mooi weer vrij vragen.

T@nj@ wat erg om te lezen van je familie.Ik heb er vandaag niets van mee gekregen en vind dat je je er kranig hebt doorheen geslagen hebt vandaag.

witte_spook

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:13

T@njA, super bedankt voor je gastvrijheid.
We staan op je lijstje , ik hoorde ook bij summertje en justice, we staan op 1 van de foto's ) superleuk zeg.
Jullie waren superleuk en heel gezellig. Mijn dochter [8jr] is helemaal blij met haar nieuwe fijne rijlaarsjes en ik met mijn ijslandse boek en natuurlijk [klapstuk van me] de longeersingel voor mijn tvissie. Heb hem gelijk gepast, ben er helemaal tevreden mee

Kom ik erachter, hmmm kep ook nog zoveel 'oude' peerdespulletjes. Mocht je nog een oproepje doen, ga je iedereen dan pbén of zullen we het zelf even bij moeten houden?

@freggel, leuk je nog even gesproken te hebben. En ik wil wel effe een foto zien met dat paarse monsterachtige leuke dingpad

S_zanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:16

Jaaa!!!
Ik ben van de partij.
(als ik vervoer heb en niks te doen heb)

Was er gezellig vandaag.

Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:27

Het leukste artikel van vandaag vond ik....
Die hoefpantoffels voor paarden!

Te vinden bij Tanja onder de balie, in een doos met allerlei opvallende snuisterijtjes. GEWELDIG product

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 00:28

haha ja ik dacht eerst van hé, waar is dát nou voor??
maar bleek dat het is ter bescherming van het paard als hij/zij gaat liggen toch?

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:12

fijn dat het ondanks het rotweer zo enorm gezellig is geworden
misschien dat ik er de volgende keer bij ben , kan niks beloven ..

tanja en hans sterkte ...

Tanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:35

loveblacky schreef:
haha ja ik dacht eerst van hé, waar is dát nou voor??
maar bleek dat het is ter bescherming van het paard als hij/zij gaat liggen toch?

Klopt Vreemde dingen he, maar het is idd ter bescherming, ze heten "bedroom slippers" en er zit een dik zacht voetbed in voor de paarden die leggers krijgen (of zijn het nou liggers...... weet het even niet meer) in de stal. Veel voorkomend bij paarden met ijzers.

Nickje, zou hartstikke leuk zijn als je ook een keer kan komen maar voor jou is het wel erg ver rijden, best een zware rit hoor!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:52

T@nja, fijn dat de borrelnootjes hebben gesmaakt Vervelend de familieomstandigheden, logisch dat het ff niet meer ging, maar je hebt het weer goed gedaan

Het was ook weer gezellig Wij (Wind, Marinke en ik) zijn er kort maar krachtig geweest. Ik had express geen geld meegenomen maar toch kom ik weer met leuke spulletjes thuis

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:58

Zonder geld met leuke spulletjes thuis komen, dan heb je toch wat verkocht óf je hebt iets gratis gekregen

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:12

T@nj@ schreef:
Zonder geld met leuke spulletjes thuis komen, dan heb je toch wat verkocht óf je hebt iets gratis gekregen

Nee helaas, ik sta in de min bij Marinke en Imre (Wind)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:30

Snuffelmarkt schulden

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:41

T@nj@ schreef:
:D Snuffelmarkt schulden

Ik hoop dat ik niet de eerste en enige ben die Snuffelmarkt schulden heeft Ach ja, het is voor een goed doel

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 13:27

Wat sneu T@nj@, heb daar ook helemaal niets van meegekregen.
Dan heb je je als een bikkel door de dag geslagen zeg.
Heel veel sterkte ermee!

Het kan inderdaad kloppen dat zus je bekend voorkwam, ze is inderdaad een keer eerder meegeweest.
Is wel een jaar of 2 geleden denk ik. Maar goed gezien dus!

Leuke middag gehad hoor en een paar dekjes verkocht.
Zelf maar wat boeken gekocht en wat gebladerd
Ernstig gebrek aan kopers waardoor onze hond met dekjes op de rug rondjes door de schuur liep om ze te promoten, mijn zus iedereen die er was ophaalde om alsjeblieft nog even bij ons te komen kijken en we uiteindelijk nog 6 sjabrakjes/dekjes en een winterdeken hebben uitgedeeld,

Op de terugweg zijn we langs de gehandiceptenmanege in Westerbork gereden en hebben daar nog wat spulletjes gedoneerd, waar ze èrg blij mee waren (we hebben ook de winterdekens maar geschonken ).

Al met al: opgeruimd staat netjes!!!

Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 13:34

Wat goed van jullie, Marije!
heel strak plan!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 13:48

Fijn dat de borrelnootjes erin bleven Tanja! Hopelijk gaat het weer wat beter met je.

Ik vond het ook erg gezellig gister! Jammer dat we door Bloemkooltje's afspraken maar kort konden blijven. We moesten helaas weg voordat de BBQ warm was en zaten alledrie met knorrende magen in de auto.

Hopelijk ben ik/zijn we in augustus weer van de partij, ik heb nog het een en ander nodig.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 14:00

gehandiceptenmanege = gehandicaptenmanege
Zondagblues!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 14:18

Net op tijd, anders had ik je in het taalbloopertopic gezet Maar ik vind het wel geweldig dat jullie de spullen daar hebben gebracht, daar zullen ze erg blij mee zijn geweest, toppie hoor

Heb de lijst van gisteren even bekeken maar echt alle verkopers die hebben ingeschreven zijn geweest, dan tel ik niet de verkopers mee die een ? hadden en het vooruit sowieso niet zeker wisten.
Van de snuffelaars die ingeschreven waren zijn er 11 van de 24 op komen dagen maar van de 24 hadden er weer 5 een ? dus als ik die niet mee tel zijn er 11 van de 19 geweest en zijn het er ineens maar 8 die zonder iets te zeggen zijn weggebleven, valt eigenlijk best mee dus gezien er nog 5 zijn geweest die op het laatste moment hebben besloten te komen (die dus niet op de lijst stonden)
De score is eigenlijk niet zo heel slecht dit jaar

Lijstje van wie er zijn geweest:

Verkopers
1.KiWiKO met 2.Sanne
3.Alwienne
4.Wind
5.Bloemkooltje
6.Monsera
7.Skima
8.Freggel
9.Rieja
10.Radijs
T11.ha_Niekje
12.Cody +13. Zus
14.Honeybee
15.Amerigo
16. Dees
17. Marianna
18. T@nj@

En Snuffelaars:

19.Wendy
20. Riëtte
21. IJslandermir met familie
22. Marinke
23. BonBon
24. Rubywhite
25. Aster-lover
26. Riviles
27. Summertje
28. Justice
29. Angelina

Mocht ik iemand gemist hebben vul aub even aan dan

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 14:24

T@nj@ schreef:
Net op tijd, anders had ik je in het taalbloopertopic gezet

T@nj@ schreef:
3.Alwienne

Jij blijft anders ook aardig naar een plekje in het bloopertopic solliciteren T@nj@.

FennekeR
Full-Time Bokker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 14:26

Zo, er zijn er dus best veel geweest, ik heb de foto's bekeken en het was erg gezellig zo te zien.
Jammer dat het weer niet meewerkte.
Ik moest ook afzeggen (heb dat dus ook gedaan ) en ik kan me niet voorstellen dat er mensen niet op komen dagen, zonder af te zeggen...... is niet erg netjes.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 14:49

Alwiene schreef:
T@nj@ schreef:
Net op tijd, anders had ik je in het taalbloopertopic gezet

T@nj@ schreef:
3.Alwienne

Jij blijft anders ook aardig naar een plekje in het bloopertopic solliciteren T@nj@.

heb ik het wéér gedaan!
Ik heb het ook zo van de lijst van gisteren overgenomen, daar staat het idd nog verkeerd.
*kijkt op lijst* verrek, ik lieg, daar staat het goed, was dus alleen je sticker verkeerd

Fenneke, jij had netjes afgezegt idd, waren er nog meer die netjes af hebben gezegt hoor maar helaas zijn er toch ieder jaar weer mensen die zich inschrijven en dan niets meer van zich laten horen. Erg jammer want ik reken daar dus ook op met de BBQ (maar ach, nu kunnen wij nog weken nagenieten )

Ik heb in ieder geval nu de mensen die niet hebben afgezegt op een lijst in word staan want ik heb het vermoeden dat er iedere keer een aantal mensen zijn die zich inschrijven en niets meer laten horen (iedere keer de zelfde dus) dus dan kan ik dat de volgende keer mooi nakijken en schrijven ze dan weer in........Afbeelding

AniekR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 16:19

Zo, ik ook nog even vanaf huis een berichtje (gisteren met Lindi al even een berichtje geplaatst bij haar thuis)

Maar Tanja, het was zo als gewoon lijk weer ontzettend gezellig!! Heel erg naar m'n zin gehad en weer lekker geld uit gegeven!!

Ik moest van Hans trouwens maar een datum prikken nadat ik mijn internationaal druk bezette agenda had gecheckt Maar ik kan ook wel wachten tot het datum-prik-topic

Maar wanneer ik kan zal ik er volgende keer zeker weer bij zijn!!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:30

Oke misschien heb ik hem over het hoofd gezien ( ) maar is er al een datum bekend voor de volgende Snuffelmarkt?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:40

Nee exacte datum nog niet maar het gaat eind Augustus begin September worden, dan hebben we kans dat we buiten kunnen zitten

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:43

O eind augustus begin september is gunstig, dan ben ik alweer terug van vakantie Kan ik dan wel een hoop spullen meenemen En zelf meer geld meenemen zodat ik niet in het rood sta bij andere bokkers