Boktmeet in Friesland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:49

Bericht van Bikkel-Kim Haha!
Kimmy via SMS schreef:
Hoi! 'k Had je proberen te bellen maar je nam niet op. 'k Heb de paarden geregeld, alleen ze zijn niet gewend om naar buiten te gaan, wat ik dus wel dacht! Hij verwacht niet het ergste, maar je moet wel op je hoede zijn. Dus we houden het op 13 juli, als 't anders wordt, of vragen zijn, geef maar een gil

Dusssssss Schijnheilig
Zo te horen wordt het weer een lekker pittig ritje *LOL*

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:52

Dan moet [naam verwijderd] maar voorop...die is altijd heel braaf!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 16:50

Dees!!!! Neem jij Paula niet mee Huilen Huilen
Er is vast wel een boks over, anders een paddock, anders wel de stap molen Haha! Die man is Eddy Eefting Woon jij daar in de buurt Dees?\

Kitty, misschien is er wel een paard over, maar ik moet dan ff kijken daar ter plekke dus kan niet eerder toezeggen dan dat ik daar ben.

Vergeten tegen Marije te zeggen, er zijn geen kosten aan verbonden, maar als jullie blijven eten wel Koe

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 18:24

Bloos en ik was dus vergeten te zeggen dat Kitty ook mee wilde Bloos
Veel te veel over andere dingen gekletst *LOL*

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 11:30

Kan ik ook nog mee?
Bonanza staat op een klein half uurtje rijden van het Tjeukemeer af (in April nog geweest)
Ik zou dus ook graag komen meerijden Haha!
Ik heb ook wel vervoer..
Ik heb nu eerst weer een buitenritje gemaakt, dat was alleen wat gesteiger en ervandoor vliegen, maar ga binnenkort weer en als het goed gaat wil ik graag mee, want een rondje Tjeukemeer is erg leuk!
Enneh een handelstal?? ff denken... is het in tuigers? (hackney's?), anders weet ik neit of ik hem ken!

Maar ik ga graag mee.. ALS het mag van jullie Knipoog

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:43

Ik zou ook graag mee willen. Ik weet niet of ik Laica mee kan nemen, of ze er al klaar voor is. En vervoer moet dan ook geregelt worden. Hoeveel lespaarden zijn er nog over?

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 08:37

Eddy Eefting is een springruiter/springtrainer. Grote man, wat extra opvalt omdat zijn vriendin(?)/collegaruiter een klein dametje is.
Ik ken ze verder niet persoonlijk ofzo, maar ze 'doen' in WPN-ers, ik zie ze wel eens met hele, hele mooie paarden....daar is mijn Paulaatje niets bij......

En ik neem [naam verwijderd] mee! [naam verwijderd] is ook knap, jullie zullen het zien, heus!
Toch leuk dat [naam verwijderd] goed bevallen is in Gasselte, maar [naam verwijderd] is ook lief en pretty, en voor mijzelf toch wat een relaxter buitenrittenpaard Knipoog (op [naam verwijderd] kan ik achterstevoren nog wel meerijden!)

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 09:58

haha, Roos kan met mij wel mee rijden (niet op Bonanza Tong uitsteken ) maareh als jullie ons nog mee willen Knipoog willen jullie ff uitleggen hoe en wat Haha!
hoe laat... waar afspreken..

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 13:23

Anna-Jelly en littleroosie, ik heb het er al met Kim over gehad en (hoe zal ik dit aardig zeggen) we vinden het nogal wat om zulke jonge meiden als jullie mee te nemen. Omdat de paarden die we meekrijgen niet gewend zijn om buitenritten te maken en we dus niet weten wat we kunnen verwachten. Kim is daar gister aangekomen en heeft me laten weten dat het allemaal erg leuke paarden zijn, en dat ze van de week gaat uitproberen hoe ze langs de weg zijn. Het is dus nog even afwachten hoe het verder zal gaan. Ik snap dat het heel onaardig overkomt als we zeggen dat jullie niet mee kunnen, het heeft ook helemaal niet met jullie te maken maar meer met het feit dat de rest allemaal een stuk ouder is en dus verantwoordelijk voor zichzelf is. Kim en ik willen niet op ons geweten hebben dat er iets met jullie zou gebeuren. Klinkt allemaal alsof het een hele heftige buitenrit wordt, dan hoeft dus helemaal niet, misschien zijn die paarden superbraaf en wordt het een heel relaxt ritje.
Maar het is best iets om even goed over na te denken van tevoren.
Jullie horen nog wel even hoe de buitenritten van Kimmy met de paarden verlopen, misschien is er niks aan de hand en zijn ze superbraaf.
Hoop dat jullie het een beetje begrijpen.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:39

Weer bericht van Kimmy:

De paarden zijn bekend.
1 is een superleuke Fries
2 is een grote drukke KWPN-er die nog wel eens irri met zijn hoofd wil doen
3 is of een oude KWPN-er of een Fries dat weten ze nog niet welke meegaat
4 is een grote jonge KWPN-er waar Kimmy op gaat.

Ik heb al even terug-geSMSt of er ook een paard voor Kitty beschikbaar is.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:48

Eeeeeeeeeeeh...... aangezien ik met mijn staartbeen zit.... wil ik toch graag het meest rustige paard. Dus dat moet Kimmy maar even voor mij uitzoeken. Geen gekke sprongen, onverwachtse idioterie of wat dan ook. Anders moet ik toch maar thuis blijven. Gaat dat lukken?????

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:50

Ik zal het even doorgeven. En ik als kneus nr 2 het daarna meest makke paard? :-P
Rieja wat vind jij leuk om te rijden??

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:48

eeeeehhhmm, in principe graag een pittig beest:-)

Maaarrr......mijn 'ddelname' staat weer op losse schroeven. M'n ouders hebben nl. bedacht dat ze waarschijnlijk precies die dag weggaan (op vakantie) en dan kan ik natuurlijk niet de hele dag weg zijn.
Stinkmodder!!
Maar dat is nog niet zeker. Je hoort van me van de week!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:55

Is daar iemand aan het terugkrabbelen?....

Ik kom nog wel mee hor, [naam verwijderd] staat al te trappelen!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:57

Rieja, denk d'r om he? Boos! Jij gaat gewoon mee Haha!
Geen gemaar...

Kimmy is gister trouwens van een Jack-paard (zoals ze het zelf noemt Haha! ) afgelanceerd, maar geloof niet dat ze zich echt zeer heeft gedaan. Ben benieuwd of deze draak ook meegaat...

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:04

Al gevraagd of er toevallig toch een zeer rustig paard tussen zit??? Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:11

Zal eens een SMS-je sturen via de pc kijken hoe lang die er over doet om aan te komen.
Ben wel benieuwd. Ze zijn wel groot allemaal, rond de 1.70.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:38

Sandra, als dat niet gaat met je staartbonkje enzo, dan mag je ook wel op mijn brave [naam verwijderd] hoor!
Dan stap ik (met behulp van pak stro -> 1.70m.! hellup...) wel op zo'n wildebras...

[naam verwijderd] is vast het kleintje van de groep, die is weliswaar stevig kwa breedte, maar slechts 1.65m. hoog.... Nefje loopt als een fries, dus ze zal je bekend aanvoelen Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:40

Dat vind ik een hele goede deal Lovers Wat ben je toch een schat! Lovers

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:42

Bericht van Kim:

Ze heeft gister met een van de paarden een buitenrit gemaakt. Deze was braaf, een beetje dribbelig en kijkerig, maar sprong niet weg. Liet zich niet gek maken in de galop. Het gaat hier om een mega KWPN. Er moet iemand op die niet wagenziek is of vliegangst heeft, je wordt in de galop mega gelanceerd en door elkaar geschud!

Liefhebbers? Haha!

Bericht voor Sandra
*LOL* hahaha

komt ie:
Misschien kan Sandra wel op die Fries. Zij is een beetje druk vanwege 't veulen, maar ze doet niks, alleen wat gillen enzo. Daarbij kan San mooi Fries praten tegen haar.

*LOL* *LOL* *LOL*

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:25

Hier kan Dees natuurlijk ook mooi op Haha! Die spreekt namelijk ook Fries *LOL*

Echt geloof me.. ik moet geen gekkigheden, ik heb op dit moment nl. nog meer pijn als de afgelopen dagen en anders ga ik het echt niet volhouden. En.... het wordt dan de eerste rit die ik sinds mijn valpartij ga maken en of dat uberhaupt al een verstandig idee is, weet ik ook niet eens. Helaas moet ik dus ook die lancerende kwpn'er aan mijn neus voorbij laten gaan. Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:26

Ik moet Kimmy maar eens bellen geloof ik Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:26

En ik ben ook al zo gewend aan ruime paardengangen
Ik denk dat jullie mij maar moeten vastbinden aan het zadel ofzo dan gaat het waarschijnlijk wel Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 21:23

Honeybee schreef:
Ik moet Kimmy maar eens bellen geloof ik Haha!

Doe maar eens en hoor haar maar goed uit over de paarden.
Want die mega KWPN zie ik voor mijn rug echt niet zitten *LOL*
Dan zit ik net als op Saar helemaal voorovergebogen leunend op het zadel om bij elke pas de pijnlijke klappen in mijn rug op te vangen.
Als ik dat doe liggen jullie zo naast het paard...van het lachen *LOL* Haha!

San, jij krijgt iig het braafste paard en we passen het tempo gewoon helemaal op jou aan. Al wordt het 2 uur stappen dan is het ook prima.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:43

Boos! Ik kan niet op zaterdag 13 juli Boos!

Vrijdag 26 juli gaat mijn broer trouwen. en nou hebben ze zaterdag de 13de het vrijgezellenfeest voor mijn aanstaande schoonzusje geregeld, en nog wel de hele dag ook ... Frusty Lips are sealed Boos! en het programma is ongelooflijk saai en ik heb er dus even helemaal GEEN zin in.....

Maar ik voel me wel moreel verplicht om toch met dat uitstapje mee te gaan.... Weet dat ik veel liever met jullie mee was gegaan, echt waar, maar ik kan het niet maken om haar vrijgezellenuitstapje af te zeggen om met bokkers te gaan paardje rijden...dat kan ik echt niet maken...
Vind het zo jammer Huilen

Maar ik kan dus echt niet, zaterdag de dertiende.... Scheve mond