Sorry jongens, heb stage die dag of jullie moeten al om 2 uur willen rijden dan red ik eht misschien ent nog, maar zelfs dat lukt neit ben k bang, en ook financieel zit k ff in een gat
Ik zet me even 'onder voorbehoud'. Ik zal zo snel mogelijk laten weten of ik wel of niet mee kan. Ik wil natuurlijk wel erg graag mee
Naam; Hilde Leeftijd; 17 rijervaring; enkele jaren, de laatste twee jaren voornamelijk alleen buiten. Paard/pony, en makkelijk/moeilijk; paard / stevige pony en hij moet gewoon lekker te rijden zijn 1 of 2 uur rijden; 2 uur Eigen vervoer; Misschien met Roos mee ? En anders kom ik met de trein naar Sittard.
Ik wil wel mee met eigen paardje maar dan zou ik met iemand moeten meerijden, nja mijn paardje dan.
Zal me dan even onder voorbehoud opgeven
Naam; jennifer Leeftijd; 15 rijervaring; 4/5 jaar. Paard/pony, Als het lukt met eigen. 1 of 2 uur rijden; 2 uur Eigen vervoer: voor mezelf wel alleen niet voor et paardje ..
Hilde, je kunt wel met mij mee denk ik. Hoop ik. Moet ik ff kijken, ik carpool met Niki. En anders, ik geloof dat er nog meer mensen komen met de trein, en Anouk heeft aangeboden om de treinreizigers op te pikken van het station.
Jennifer; ga alvast wat rond pben dan met bokkers uit Heerlen
Hée! Dat is dan stom, 7 Mei m'n eerste wedstrijd.. Ik heb net genoeg geld voor een nieuwe cap (die ik echt nodig heb voor concoursen).. Heb jammer genoeg geen 25,-, en mn ouders willen het niet lenen
Misschien dat Floor en ik ook meegaan !! Ik ga in ieder geval niet rijden op een buitenrit en Floor ook niet (*iemand moet mij gezelschap houden...*), het ligt er ook aan hoe laat jullie gaan ! Floor moet 's avonds namelijk werken en ik terug naar het westen.
leuk dat je een PM sturen MissHaffie lijkt me echt hartstikke leuk om mee te gaan. (met eigen paard dan) ik zal eens kijken wat er die week op de planning staat en of ik vervoer kan regelen (pap zal wel moeten werken).
Floor moet om 5 uur werken en ik wil de trein uiterlijk rond 6 uur pakken, want dan ben ik tegen half 10 thuis als ik geen vertraging heb. (vorige keer namelijk 4,5 uur over gedaan)