Thnxx Brenda, ik zal je er morgen ff aan helpen herinneren. Ik leen me suf van Brenda.. Bontje, en nu weer een singel.. Zadel van Shirley.. Paard van mezelf!
Alleen ja week erna koninginnedag jah Kunnen we het dan niet doordeweek in de vakantie doen Als iedereen nou even zijn data doorgeeft wanneer hij WEL kan in de meivakantie
Helaas heb ik geen meivakantie, en doordeweek heb ik geen vervoer. Ik kan nu alleen het weekend van 22 en 23 april. Ik ga er maar van uit dat het niks gaat worden dan. Ik kreeg vandaag een aanbod om volgend weekend naar het Amsterdamse bos te gaan, ook leuk .
Het leek me wel leuk om jullie bokkers eens te ontmoeten . Maar wie weet een andere keer........toch?
@Dabo: ik ga nog wel eens met wat mensen (geen bokkers) van stal naar het Twiske. Als dat zo ver is dan laat ik het even weten, misschien kunnen we dan wel wat afspreken, oke?
Hoe meer hoe gezelliger (tenminste, daar ga ik van uit hahaha)
Dus volgend weekend wordt niks..? Ik heb al een zadel geregeld, nu nog een singel hahaha In mei vind ik ook goed hoor, ik kan eigenlijk altijd wel Roep maar wat datums dan!
Ja, dit weekend wordt voor mij niks, en het weekend daarna inderdaad koninginnendag! Dan ben ik wel bij mn paarden, maar pas savonds denk ik. Dus dat word voor mij ook niets. Ik zie wel welke datum jullie plannen, en anders houd het op, maar er komen vast nog genoeg boktritten na april Het mooie weer komt er weer aan!
hahaha inderdaad! Al deze weekend zijn zo druk en ik moet eerst nog fijn even een paardje zien te regelen aangezien de pret met picasso vanaf zondag is afgelopen zie er echt tegen op joh
Morgen gaan we toch? Wie mee wil gaat mee IK ga in elk geval!!
De zadelmaker is geweest vanmorgen.. er hoeft alleen een nieuwe (smallere) boom in! Jippieeeeee!! (boom heb ik al gehaald, die zet ik er vanavond in) Brenda gaat mee, en misschien Gladys.. dus wie mee wil gaat mee hoor